|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte beställa nya angel eyes strålkastare från tyskland snart och undrar om det e svårt att göra det själv? Nån som har gjort det? Merca gå och lägg dig!!! BMW RULES!!!! | |
|
Är det lika infästning som original så är det väldigt enkelt. Plocka bort gallret, sitter med clips upptill och två små skruvar nertill. Skruva loss lampsarjen, sitter med tre stora stjärnskruvar. Skruva dit de nya och sätt tillbaka gallret. ///BMW - Was sonst! |
|
| Nja, dom vita plastkopparna som justerings skruvarna sitter i brukar gå sönder, åk till BMW och köp hem nya innan du skruvar bort det, dom kostar inte många kronor. | |
| Jag skrev vita, men dom kan vara svarta oxå, hur som helst, sitter 3 st per lampa, du behöver alltså 12 st. | |
|
Ja det förstås, om man skiftar själva lyktorna i sarjen är det ju inte lika enkelt. Får man inte kompletta lyktor med sarj? ///BMW - Was sonst! |
|
|
En undran bara, stavas sarj eller sarg ?? Båda ser fel ut och jag är nästan analfabet =( Hur som helst, får man en komplett lyckta med sarj/sarg så är det väldigt simpelt att byta. |
|
|
Hihi. Vet fakiskt inte hur "sarj/sarg" stavas. Håller med om att båda ser pucko ut. :D ///BMW - Was sonst! |
|
|
Länk så här ser dom ut. Merca gå och lägg dig!!! BMW RULES!!!! |
|
|
Det stavas SARG... bara så ni vet =) Mvh Kimpa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.