|
|
|
|---|---|
|
Jag var med en kompis och tittade på en 520 kombi års 00. 2 ägare i Sverige låter bra. Originallack som är mkt fin,inga skador(lite stenskott). Nybes och går som en dröm. Mm mm bara bra saker enligt säljaren. Liten skada på sparklåda ska det va. Möter upp snubben på Scandic hotel. Bilen är krockad på hela högersidan......(eller skrapad kanske man kan kallad det) Sen är sparklådan intryckt ordentligt men spacklad på utsidan. Rost finns även på en hel del ställen fast att den skulla vara rostfri. Vill med detta inlägg bara hjälpa andra spekulanter lite. Åk inte ens och titta på denna bil fast den verkar billig. Länk: Länk Gillar fordon med fart | |
| omlackad med på vissa ställen! | |
|
Stämmer bra Gillar fordon med fart |
|
|
Mycket lögn i bara en kort mening; "BMW 520 I TOURING M-pkt 2.2 170HK 2000 års" - 2,2 har aldrig funnits som 2000 modell, dessutom har bilen definitivt inte M-paket. //Lövet |
|
|
Men så är det den billigaste på blocket också... En sån bil kan ju inte vara felfri för det priset. Sen ska man ju självklart inte "ljuga" om skicket som säljare. Jag menar, dessa sakerna upptäcker ju även en novis bilköpare när han väl kommer och tittar på bilen... Inte kan man väl tro att man får den såld då ! |
|
| Lövet: fanns det inte ett "M-paket" till E39 innan M5 kom? Med sänkning, M-ratt och lite annat? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Väldigt litet mpaket m.ratt mm och m.chassie. :) omlackad förardörr syns på bilden. Men som sagt billig. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Annorlunda namn på en "snubbe". Stämmer inte namnet ska man dra öronen åt sig anser jag, vad mer är det som inte stämmer...? |
|
|
Lus: finns bara ett sk M-sportpaket till E39 och på Touring fanns detta enbart efter facelift (mer exakt halvvägs in på modellår 2001). M-utrustning som ratt annat fanns givetvis som tillval tidigare men det gör inget M-paket. ___ //Ulf |
|
|
"snubben" säger att det är hans mamma som äger bilen....... Jag tror att det är hans flickvän eller nåt. Gillar fordon med fart |
|
|
2,2-litermotorn på 170 hk introducerdesihop med faceliften på 01-orna, och detta är ingen facelift. 150hk och 2,0 liter bör det vara. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Visst har det funnits M-paket Lus men bilen i annonsen har det definitivt inte! Såhär ser det ut: Länk //Lövet |
|
| Lövet: menar till de tidigare, 97 till typ -99. Alltså inte med m-aerodynamic, utan ett "litet" m-paket med som sagt sänkning, m-ratt, m-spak och andra detaljer jag inte känner till. | |
|
Alla de detaljerna gick att köpa löst, det har inte funnits (åtminstone på svenska marknaden) något "litet M-paket" //Lövet |
|
| Ok, överbevisad :) | |
| M-ratt och knopp sitter på i princip varenda svensksåld e39 med komfortpkt. | |
|
From 1999 års modell har alla sv-sålda E39 med komfortpkt M-ratt och knopp BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.