|
|
|
|---|---|
|
Fattade tycke för Momos 18'' fälg corse black till min kommande vita coupe. Men tycker kanske att den känns lite väl "sportig". Så nu skulle jag väldigt gärna vilja höra lite åsikter om ni tycker de passar eller inte. Fälg: Länk | |
| länken fungerar inte för mej | |
|
vi testar igen Länk |
|
| är det dessa du menar?? Länk ser faktist riktigt grymma ut | |
| ja det var dom. Men jag undrar om de passar till coupen, eftersom den inte är ett råskinn precis | |
| Tycker dom skulle bli riktigt feta till din vita coupe! Gratulerar! Blir ett snyggt paket. Om jag får fråga vilken motor har du valt? | |
|
Tack! Jag valde 120d, eftersom det skulle ha blivit en saftig räkning för att få 123an så jag hoppas att 120d räcker. Får bilen nästa vecka så det blir spännande! |
|
|
OZ Racing gör unika fälgar, Serie Ultraleggera och Superleggera väger ca 1/3 så mycket som vanliga "lättmetallfälgar" och ger 3ggr så mycket vägkänsla, t ex med Michelin Pilot Sport 2. Länk Den här är en kaxig editionfälg som kompletterar mot det vita och dessutom lär vara unika för jag har inte sett dom på gatan än. Svart må vara trendigt men unikt är det som ligger före trenderna:) Mvh Asken Genusforskning, varför försöka uppfinna något som inte finns? |
|
| tack för tipset! Värt att kolla upp.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.