AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.673

1- serie Coupe

Zo
186
Zoppo
M135 X-drive-13
X3-2,0d M-sport -15
Tror denna tråd var uppe tidigare men på grund av överbelastning av antalet inlägg så tog man bort den. Skämt åsido, det vore jättekul att veta om någon har funderingar, har köpt eller ska köpa en 1-serie coupe.
Du hittar väl några vapenbröder i denna:
Länk
Jag hvar varit lite smått sugen men priset har skrämmt iväg mig. Coupen är överdrivet dyr.
ub
43
ubbe.j
Bmw 330i touring
hejsan! Jag beställde en 135 coupe för tre veckor sen,Valde mellan röd o vit
men såg en vit i göteborg och den var jättefin! Så det blev en alpinvit med röd skinninredning (Corallröd) och så valde jag Comfortp,Advantp,Mpaket,Förvaringsp,Belysningsp,Soltak,Larm,Xenonljus m-Dubbeleker 261 o Velourmattor. längtar tills leverans ev.Vecka 33 M.v.h Urban.
grattis urban... vad hamnade priset på?? en riktigt cool bil du köpt i alla fall :D
ub
43
ubbe.j
Bmw 330i touring
Hej jerry! Priset hamnade på 418.100 kr,Mycket pengar men rolig bil
m.v.h. urban.
Mo
176
Moe
Cykel
Roligt o höra Urban, faktiskt inte sett någon i verkligheten som varit annat än demo-bil trots att jag bor i Stockholm. Lägg gärna upp bilder när du fått din! /Viktor
Zo
186
Zoppo
M135 X-drive-13
X3-2,0d M-sport -15
Ubbe, vad roligt att höra. Jag har beställt i stort sett samma utrustning fast med svart skinn. Får den v.32
ub
43
ubbe.j
Bmw 330i touring
Hej Zoppo! Vad kul att du köpte vit du med, Jag var först inne på karmosinröd såg en bild på nätet,Den var fin men tycker Alpinvit var snäppet värre, Såg faktiskt lite större ut i vit.Vore kul om du skrev när du fått din.Är nog lika fin med svart skinn,tog du lucka med? m.v.h Ubbe.
Zo
186
Zoppo
M135 X-drive-13
X3-2,0d M-sport -15
jo, jag tog lucka. Tittade på massor av bilder här Länk innan jag bestämde mig.
Jag funderar just nu extremt mycket om jag skall byta till en 135...

Har just nu en Lemans blå 120 -07. Tappat ca 70 000 på knappt 1½. Mycket pengar men känns ändå som att jag fick ett bra inbytespris.

Konfig på 135

Vit
Lemon läder
M-Sport + Adv+ Comf
Xenon
Klimataut
Hifi högtalare (Är ett måste, har standard på min 120...=(
Stereo Prof
Rökarpaket
Larm...är det värt pengarna?

Någon som har erfarenhet av lemon lädret, är det sjuk känsligt eller? Och blir det så bra som jag tro i kombination med vit bil eller.....

Ångesten är just nu stor...mycket penagr! Men efter en provtur i 135an är man helt såld!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.