|
|
|
|---|---|
|
Hej. Skulle vilja ha lite tips vad man ska köpa för coilovers till bra pris? Jag åker lite bana. Det är mest då man känner att det kränger lite för mycket.. Tack på förhand! | |
|
Intressant, satt precis och letade efter samma info :) |
|
| hehe har du hittat någe bra? :) | |
|
Bilstein PSS9 skulle jag köpa iaf. Flåklypa |
|
| Kan man få en coiloversats som duger bra, ifall man bara kör på gata, för under 10k? | |
|
Som budgetalternativ skulle jag välja K-sport. Har hört att det är en coilis som förtjänar bättre än sitt rykte. Se till att få rätt hårdhet på fjädrarna bara.. Flåklypa |
|
|
Flåklypa: Vad tror du om dom här?? Länk |
|
| jag kör med K-sport på min m3:a mycket nöjd, duger gott till gatåka. har ej hunnit prova bana än men det kommer | |
|
Igentligen får man absolut inget för 10k, tyvärr Men jag hade tittat på H&R prylar om jag vore som dig. Jag lätt sellholms få uppdraget på att bygga dämpare till min porsche...inte så dyrt som man kan tro faktiskt |
|
|
Jag rekommenderar er att kika på FK, de har Koni dämpare, vika ju är av god kvalitet. Exvis ett Königsport chassi. Kör med ett sådant på min 318is E36, beställde det med lite hårdare sättning för Nurburgring, tror fjädrarna fram är på 120Nm. mvh Peter |
|
|
Sellholm är oxå mkt bra grejer som Pelle skriver,.. har det på race m3'an. MEn det är fortfarande olika pengar, beror helt enkelt var/hur du ska använda bilen mest. Gav 8895 komplett för FK, mitt Sellholm kostade väl 6-8000kr/dämpare-fjäderben. |
|
|
Prata med Samuel på www.millway.se, han kan dessa bilar och kan säkert snickra ihop ett bra chassi till dig. _____________________ Mvh, Fredrik |
|
| Jag har FK königsport på min M3 och har hittills vart väldigt nöjd. Har kört mest gata, men även ca 70 mil bana fördelat på 2 tillfällen med detta monterat(Gotland Ring & Anderstorp). Tycker den känns riktigt bra faktiskt. Bättre än förväntat! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.