|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk Denna med SMG, mindre mil och 1 år nyare! älskar looken på den :) |
|
|
Ser onekligen mycket trevlig ut. //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Oj, den i Karlskrona så verkligen fin ut, bra bilder gör mycket också. Men jag tyckte den var riktig läcker i den färgen och lättare än att hålla ren jämfört med svart. Fast har man en M3:a så vill man nog putsa vad man än har för färg =) Lycka till med bilköpen... Mvh Jens |
|
|
Var synd att du inte kunde tänka dig lite flera mil, då hade min passat som handsken i.. ;) absoluta måsten: 1. SMG = check 2. 16:9 navin/tv =check 3. Coupé = check 4. Under 6-7K mil = gått 13.000mil :/ 5. Minst 03-04 = 2004 (svensksåld) Hur mycket har du tänkt lägga? //Vet du vad vi gör? Vi gör som du säger! Vi lägger ner det här! |
|
| Hålla ren jämfört med helsvart ska det givetvis stå... | |
|
Kan det bli bättre än detta: Länk München |
|
|
^^CSL:en saknar ju navi, hur ska jag då hitta istan!!!! (hahahaha) vad har man gjord med bilen, <1500mil på nästan 5år, är inte bilen gjord för att åka på 'ringen'? rena skämtet tycker jag, det är ju ingen Ferrari direkt, synd för en sådan bil som bara står och samla damm! |
|
|
Amlin ; jävligt synd att det sket sig på milen faktiskt! Är inte villig att betala för mycket, men 300-350 hade jag tänkt mig! Vilket överpris för den CSL´n. sjukt ju! Finns ett flertal på mobile med vassare options, samma mil för 100-150k billigare :) |
|
| Vilka fler sajter kan ni tipsa om förutom mobile när det gäller bilar från tyskland? | |
|
www.autoscout24.de |
|
| autoscout24.de är en annan stor portal | |
|
andreas_lofgren: jag det kan ju verka lite underligt, men förklaringen är egentligen att jag inte riktigt har bestämt mig. jag gillar cab, men tycker att M3:an gör sig bäst som coupé. dels så klart för prestandans skull, men också för att coupén ser hårdare/sportigare ut. fast skulle jag hitta en cab som har allt jag vill ha och det visar sig vara svårt med coupé, så kanske jag slår till. kan tillägga att hardtop är ett måste på cab i så fall. |
|
|
Ursäkta alla mina frågor! :) Är det samma högtalatsystem dvs HK ljudet oavsett om man har 16:9 gpskittet eller inte? vad exakt gör "power" knappen? Mvh |
|
|
Den vita var grymt sliten i förarstolen för att ha gått 6-7000 mil. /Micke Länk |
|
|
håller med dig Micke, men det är aldrig lätt göra rätt med inredning på bild med tanke på grafiskkvalité på bild, det är ju ändå konstig att inte rekonda invänding innan bilderna tas, kan ju inte kosta så mycket för bilhandlarn synd bara är det är en tidig '03, före sista revision alltså, annars tycker jag priset är helt ok med prut potensial inräknat |
|
|
Det är roligt det där med förarstolen och hur sliten den är. Jag fattade inte tidigare varför all tjatade om detta, men har börjat lära mig att se skillnaden på "fylliga" kontra nedsutna, spruckna säten och börjar fundera på hur bra indikation det är på hur långt bilen egentligen har gått. Min måste-lista är väldigt kort: Coupé Svart helskinn Ej trä Färgen kvittar, allt är fett på en M3:a. Kan tänka mig en 01:a för att hålla mellankostnaden mot min nuvarande bil så låg som möjligt. |
|
| @coldhex: men den 'måste listan' är ju inte någon svår match att matcha med dom erbjudandet som erbjuds just nu i SE? | |
|
Här är några som kanske kan vara av intresse Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk M. Pedersen |
|
|
Nej jag räknar inte med några större svårigheter efter jag sålt min nuvarande BMW. men mina krav kommer säkert att öka i takt med att det blir verklighet. Jag gillar M3.an så skarpt att jag kan stå ut med det mesta i utrustningsväg. Den har ju tillräckligt redan som standard. Dock måste jag nog ha i beaktning att den ska gå att sälja också och det är en viktig aspekt plus att jag tror att kraven ökar efter ett tag. |
|
|
"Amlin jävligt synd att det sket sig på milen faktiskt! Är inte villig att betala för mycket, men 300-350 hade jag tänkt mig!" Min ligger ute för 269.000, så bara säga till om du kommer på andra tankar.:) Väldigt fin både in och utvändigt. /M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.