|
|
|
|---|---|
Filip_J |
Hej. Vet att det finns en tråd någonstans om den här bilen här på forumet. Det jag känner igen bilen på är supersprintavgaset + bilsteinkittet. Bilen är phoenixgul och jag är ev. spekulant på bilen men jag behöver er hjälp. Har någon sett den, kollat på den eller till och med ägt den? Länk |
Filip_J |
Någon? |
Filip_J |
Ser att strålkastarinsatsen är SILVRIG? Är det så att det är lackat, för det finns väl bara svarta insatser? |
|
Skulle tro att insatsen kommer från någon 330Ci. // M.V.H. Daniel |
|
| fasen ni har falkögon minsann, jag fick kolla rejält innan jag fattade vad ni menade. | |
|
Spajjjs Nöjd med bilen ;) |
|
| 19-tums + 16:9-skärm sen är det bara tuta å köra! | |
pg_ice |
p-car: och en omlack ;) |
| snyggaste färgen till m3:an i alla fall | |
|
Om man ska vara petig så ser skinnet väldig blankt och nött ut (om man förstorar bilden) men den har ju rullat en bit. Färgen är ju varken rätt eller fel, är ju helt upp till köparen om han vill ha en gul bil. Kolla upp bilen INNAN köp, gärna ett M-test och naturligtvis din egen kontroll och magkänsla. Lycka till. /Micke Länk |
|
Filip_J |
Hade jag haft mer $ just nu hade det inte varit snack om saken, då hade jag kollat på din Micke. Mvh |
|
själv tycker jag phoenixgul ser riktigt bra 'in person', kanske gör färgen inte sin rätt på bild @bmw_jerry: det är kanske lite att ta i :) då skulle jag kanske säga LagunaSeca eller AlpineWhite |
|
| Det är svårt att få den fin på bild faktiskt det kan jag hålla med om men när man ser den irl. WOW! ;) Jag vänder mig alltid om flera gånger när jag är påväg från bilen för att bara titta på den | |
| Har faktiskt bara sett den på bild hittills men har tittat på en del på nätet och gillar den mer och mer, troligtvis är färgen grymt maffig i verkligheten. Lutar nästan åt att jag specifikt kommer att börja leta efter just denna färg... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.