|
|
|
|---|---|
|
jag har planer på att byta upp mig till en M3 E46 till hösten. av någon anledning är jag helt såld på kombinationen svart metallic med beige interiör. efter att ha tittat på många M3:or, så börjar jag misstänka att den kombinationen inte var valbar på E46. det kanske är för osportigt för den genomsnittliga M3-köparen, men det går att få på E92. någon som sett en sådan E46? bilder skulle uppskattas i så fall, coupe eller cab spelar mindre roll. mvh //B | |
|
ok, har nu letat lite mer och hittade www.madrussian.net. där visar det sig att beige inte fanns som alternativ på M3 E46. med lite flyt (eller mycket) så kanske jag stöter på en Individual. |
|
| Synd att kombinationen inte var valbar, för jag håller med dig om att det är en grymt snygg kombination (jag ar den på min nuvarande bil och hade det även på den förra). | |
| samma här. på nuvarande och förra alltså :) | |
| Bapelsin: Är du säker? Jag är ganska säker på att Starre här på forumet hade en svart med grått/beige skinn. | |
|
säker och säker. madrussian verkar ha koll på läget, och där var den inte med. men grått fanns att välja, det är sant. |
|
| Men Zimt funkar väl - snyggare enl mig iaf? | |
|
Zimt - är det den ljusgrå? absolut jättesnygg i så fall, men beige är liite snyggare ändå. |
|
|
Zimt betyder kanel och färgen är rödbrun och mycket snygg. Är väl inte helt olik kastanjebrun som finns i dag. ___ //Ulf |
|
|
aah, då vet jag! ja, det är en riktigt snygg färg. men konservativ och tråkig som jag är, så gillar jag mer klassiska kombinationer. :) egentligen tycker jag det är coolast med Svart rakt igenom. fast svart skinn slits tyvärr inte så snyggt. det gör däremot (drumroll...) beige :) |
|
|
Zimt: Länk Mvh |
|
| Länk | |
|
j_kligt snygga BBS-fälgar på den 330:n! tycker inte att det var så snyggt att han lackat alla interiörlister i Zimt på M3:an däremot. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.