|
|
|
|---|---|
|
735:an beter sig knepigt,econometern funkar i bland o bland inte ibland är tommgången 700 sen 1200 i typ stopp ljus kan den stanna melt plötsligt men startar på en gång,vid körning så rycker den till när ecometern funkar/funkar inte ???? | |
|
Kan inte säga vad exakt det är...såklart. Men kan väl ge något "alternativ" iaf>>>Luftmängdsmätaren t.ex. Någon sprucken insugsslang?,vevhusventilationsslangarna hela?..mm. Kolla dessa grejor+kolla skicket på stiften,brukar kunna "säga" en del.. Mvh Janne. |
|
|
Bytte stift och tändkablar och den gick bättre, fortfarande lite svaj men tror som Janne T att det finns sprickor någonstans...hmmm. Det har hållit på och sjukat sig ett tag nu så jag drog ur säkringen till ABS/ASC och vips gick den ännu bättre, misstänker i detta fall att givarna vid hjulen är bovarna?! Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
den kan gå i flera dar klock rent,jag tror inte på kablar eller stift vad har ecometern med tändning o bränsletillförsel att göra |
|
|
Econometern är väl en tingest(dator)som räknar ut mht spridarnas öppningstider vad motorn drar just momentant.. Vad/om det har med dina problem att göra törs jag inte säga... Mvh Janne. |
|
|
fattar ni inte kanske,mätaren under varvräknaren flippar från 0 till 3liter milen varje gång den flippar så dör bilen en sek |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.