|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som ska till strängnäs på lördag? (malmby) | |
|
Jag kanske dyker upp, bor inte så långt därifrån. Nu är ju inte 402m rattlås min favvo men det finns ju mycket fina bilar att titta på. Mvh Markuz |
|
|
ska dit ! |
|
|
Lutar åt att jag me ska dit imorrn... Mvh Niklas |
|
|
Några stycken iaf :) Åker dit om vädret är med oss,ser ju bra ut nu...men regn kan komma imorgon enligt prognosen... |
|
|
Var där och körde men kopplingen ville gärna slira lite på ettans växel men det gick rätt bra ändå..blev till slut 13.01s... Mvh Niklas |
|
| Ingen som tog bilder för en som inte kom iväg? | |
|
Såg ut att pinna på rätt bra för dig Niklas...vilken plats tog du till slut i klassen? Annars var det ganska dålig uppslutning av både strippen bilar samt utställning,men publik fanns det gott om :) Hoppas det blir bättre uppslutning nästa år... |
|
|
Jag tog hem första platsen i min klass...Så lite nöjd får man va iaf.. ;-) Jo, tyckte me att det var lite dåligt me bilar...får hoppas på mer nästa år... Du körde inget eller? bara tittade? Mvh Niklas |
|
|
Härligt! *tummen upp* Jo,måste bli bättre nästa år,annars e ju risken att intresset för evenemanget dör ut. Nä,jag tittade bara,har inget att komma med i dom sammanhangen :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.