|
|
|
|---|---|
|
Funderar på hur jag ska montera mina touringkjolar på bilen, vill helst inte borra i trösklarna.... hur har ni andra som har gjort det här förut gjort? ska gå att få bort kjolarna HELA igen när bilen ska lackeras så småningom.... funderar på att montera med ett par klumpar silikon på lämpliga ställen och skruva fast på endast insida av skärmkanter.... Sommarbilen Länk | |
|
HJÄLP!!! Sommarbilen Länk |
|
| Montera ett m-teck 2paket istället mycket snyggare du har ju redad spoilern fram. | |
|
Hmmm, var ju inte det svaret jag ville ha, alla vill inte ha m-tech 2 faktiskt... dom som vill kan ju åka runt med det, och det ser faktiskt helt okej ut med touringkjolar. Sommarbilen Länk |
|
| Jag vet att det var inte svaret du vill ha men jag kunde inte låta bli att nämna m-tech 2 mycket snyggare. | |
|
kanske klarar du dig att borra ett hål i mitten av tröskeln och 2st hål på framskärmen och 2 hål för skruvarna vid bakdäcket inne i hjulhuset. då blir det inte så mkt hål, ialf inte i trösklarna borrade själv alla 13 hålen på min bil igår :( |
|
|
nope det skulle itne bli bra såg jag... testade att fästa den som jag sa men då blir det glipor mellan kjol och tröskel... det finns nog ingen genväg. dubbelhäftande super tejp? |
|
|
Monterade med totalt 4 skruv och plastclipsen för dropplisten på varje sida - och inga glipor.... Sommarbilen Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.