|
|
|
|---|---|
|
Har precis fått hem min nya m3a en e30. Var ju lite osäker sist på den omlackade 90:an som diskuterats tidigare. Det blev iaf en klarröd, orginal med 7600 mil som känns som ny :) Vad skall man hälla i för olja, har castrol slx stående, funkar det? Eller är det tws som gäller?? Funkar det att sätta på 18 tumsfälgar tror ni? | |
| Gå in på Länk där kan du kolla upp vilka oljor som skall användas | |
|
Grattis! Är det den 88:an som fanns på blocket för 165,000 kr? Får man isåfall fråga hur mycket den gick för? M. Pedersen |
|
|
Grattis m_t_o! Glöm inte att regga dig i Svenska M3 E30 Registret Länk där finns även ett forum med info ang. 18" och vilken olja du ska välja. /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Nejdå, jag skall regga mig i em! Skall bara ta lite bilder på den :) | |
|
Grattis och isf välkommen till M3E30.se. Kommer du till Västerås 28/6 för M-träffen? Mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Ja det hade varit roligt att komma.. håller dock på att bygga hus just nu så tiden finns inte riktigt. Skall inte träffas närmare gbg snart eller :) | |
|
Klart vi kan, skicka ett mail med ditt nummer så kan vi höras. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.