|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Vill du ha bäst kvalité och ljudkomfort så går E36 bort. E38 740 ger definitivt mest av det för pengarna, men då blir det ingen kombi. __________ |
|
Proctologist |
Nu har jag sålt min gamla bil så nu kan jag börja leta seriöst! BMW ska jag ha igen, frågan är bara om det blir en 523 eller 528 touring! 523 verkar ha fått bra kritik med! Vill ju ha med m-paket och en bil med fräscht skinn och manuell låda samt som har gått under 20000mil verkar ju svårt det.. |
Proctologist |
någon som vet någe om denna? Länk |
|
Har för mig att den där varit med ett tag. Känner igen "bakgrunds-väggen" :) Bra pris, men det kan ha sin orsak. Du får dra öronen åt dig om det är någon import av Örebro-firma. Det finns några där som inte är seriösa med mätarställning bl.a. |
|
Lu 204 BMW 525 xi e61 LCI -07
BMW 320 e30 m60 6vxl -90 BMW 540iM -93(5vxl) BMW 635csi(?) m60 6vxl -76 |
jag jobbar som cnc operatör till slavlön och har råd med min underbara härliga 540. :) Det är värt pengarna. __________________________ M62B44 = Bäst |
|
Protologist: 523/528 Touring fanns aldrig med M-sportpaketet dock så finns det säkert en del bilar med eftermonterad M-front. På Touring så kom paketet halvägs in på modellår 2001 så då är det 525 eller 530 som gäller. Anders: den bilen är knappas importerad av någon Örebrofirma av den enkla anledningen att den är svensksåld. ___ //Ulf |
|
Proctologist |
misstänker dock att 530 blir så pass dyrare i drift än en 523 eller 528 med försäkring och bränsle osv eller har jag fel? |
|
530 är inte nämnvärt dyrare i försäkring än 528. Motorn är snarare snålare än törstigare. Skillnaden är knappt märkbar. 523 är väsentligt billigare i försäkring än både 528/530 //Lövet |
|
Proctologist |
Tänkte försöka hålla mig till amx 75000 för en bmw denna gång.. Är det värt att pruta på 525 01:orna touringarna som ligger på blocket för 80- 90 tusen ner till dessa nivåer? |
Proctologist |
Det ligger en BMW 525i M Touring 2002 på powerbörsen för 89, någon som vet något om den? |
Proctologist |
Sneglar mycket på e46 touring ,hittar en del 328:or som ser bra ut är det enorm skillnad i ljud komfort mellan e46 och e39? Ja menar man lär väl bli nöjd ändå om man är van japanska bilar? |
|
Om du kommer från japanska bilar kommer du bli nöjd. E46 är en helt okay mellanklassare. Men skillnaden mot E39 är stor. //Lövet |
|
| Haha, det har du rätt i programmer. Kanske behöver jag mer sömn :) | |
Proctologist |
denna verkar ju ligga i bra pris! Länk |
Proctologist |
Ingen som har möjlighet att se om denna svarta 328 touring har något att dölja genom att titta mot dens reggnummer? SDB 361 |
| I trafik 2000-03-15, privatimporterad 2001-02-23. 8 ägare. Bes. 4 mars i år vid 11270 mil. | |
Proctologist |
Länk Denna verkar va duktigt fräsch! Någon som tycker det är överpris på den? |
|
Ligger i "rätt pris " på bilpriser.se (om) det nu är en måttstock för bilpriser,Ett plus är 2 ägare enligt V.V den ena troligt vis bilhandlaren.Annars är det väl "normal"stand.utr. tror jag,Läs begguiden och kolla upp bilen i minsta detalj,Rost mm,Jag själv hade nog försökt att hitta en mer utr.bil. Gå på "magkänsla " provkör kolla på andra likvärdiga samt.ha lite is i magen dom springer inte bort,Lycka till |
|
Proctologist |
För en som varit borta från bmw träsket många år =), vad är det som saknas på den svensk sålda bilen enligt er i utrustnings listan? Tittat lite på denna med Länk |
|
Ingenting enligt mig. Bilen har all "nödvändig" utrustning: Farthållare, färddatorn, skinn, xenon, klima, osv Många här på AP tycker att en bil är kass om den inte har navigationssystem, elstolar, pdc, elsollucka och en massa annat. Förutom när de själva ska betala. //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.