|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har en BMW e39 540.96års. Det är så jag får inte löst det här. så jag vet inte vad jag ska göra snart jag har bytt 4st belägg bak nu på min bmw e39 540 i Det är så här jag har bytt klossar bak. första gången så gjorde jag rent allt som man skulle göra rent på oket å smörjde upp allt som går att smörjaupp.. men det skriker i från bak brommsarna så jag undrar vad felet kan vara.. Sen så undrar jag varför det inte går att släcka min lampa som vanar för att beläggen är slut jag har bytt kabel fram å bak mend et händer inget å sen så har jag provat att vrida på tändningen i30sek men det händer inget. sen så var jag på bmw å fråga å dom kan inte släcka det. för det ska bilen årna själ vad kan vara felet???? Första beläggen köpte jag i från brommsmanen å dom andra köpte jag på bwm.. Å det jag tycker är konstigt det är att det bara är bak som inte löper fint det är typ som om dom ligger på lite för mycke är det nån som vet vad felet kan vara.. Fram rular fint å inga problem men bak är det bara fel. Mvh John Länk | |
|
Ingen som vet?? nåt svar på det här Mvh John Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.