|
|
|
|---|---|
| Vilka gröna,icke metallic, toner gick att få på e34? Nån som vet om "dark green" fanns att beställa? | |
|
Länk Svårt att hitta korrekt om just bara E34, men den sidan borde ge dig lite vägledning |
|
Scheckheft |
Hej Dunkelgrün II 307 Nauticgrün 322 |
Scheckheft |
bilder: Länk |
|
Länk Denna är ju riktigt snygg. Förvisso metallic, men ack så fin! |
|
|
Perfekt..tackar för det. Letar efter en 525 Tds med någon av dom lackerna,gärna med ljust läder, känns som det kommer ta ett tag att hitta en sån:( Den M5an e riktigt fin..dock en lite annan driftsekonomi än en 525 td |
|
| Lagungrön fanns och välja till E36 och M5 (E34). Fanns inte som "standardfärg" till resten av E34:or. Har däremot ägt en 525:a -93 med den färgen på från fabriken - "sonderlack". Mycket vackert och ovanligt på en E34:a. | |
|
Dunkelgrün fanns till 93årsmodell, Dunkelgrün II fanns till 94årsmodell (finns 1st 540i/6 Limo-94 och en Individuallackerad 540iT/6-95 i Dunkelgrün II = lycka till att hitta en tds med ljust läder i solit grönt! även om det så klart är vanligare med motorsvagare E34: or i solit grönt.. Mvh |
|
Scheckheft |
färgen heter Lagunengrünmetallic. Till M5 3,6/3,8 from 9/90-7/93. Finns en 540/6 med M Technic Spoilerpaket. Vill ha :) |
|
Lagunagrön hade jag på min 325ia cab E30 -91 som såldes i början av sommaren. riktigt najs färg. /mvh jocke Audi A6 2.7BiTurbo Quattro Avant Sportline -02 |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
PutsOlssons fd 530 var visst Dunkelgrön Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Min gamla var Dunkelgrün. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Haha, satt just och kollade på bilderna på min gamla, var ju evigheter sedan känndes det som.. Under tiden hör hasso ett banbrytande inlägg. hehehe ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.