|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hur är bagageutrymmet i Z3? Vad får man plats med på ett ungefär? /Anders | |
| Coupé eller cabrio? | |
|
Hej! Inte mycket! Men jag har faktiskt lyckats storhandla idag! Det blir lite mer plats när man tar ut skyddet som ska snäppas fast när man kör nercabbat. Toapappren och blöjpaketen fick dock vänta till annat tillfälle! |
|
| Cabrio för min del | |
|
Hej ca tre Icapappkassar har jag fått plats med men då var det inga bigpack utan allt var trevliga mindre förpackningar så det gick att forma kassarna lite. Jag har cdväxlare bak vilken stjäl mycket utrymme. Men som sagt skrymmande saker kan man glömma som tex drickaback. I värsta fall kan man köra dessa framför passagerarstolen men det lär väl bli protester från eventuella passagerare. Resväskor är också svårt att få rum med så vid längre utfärder blir det bagar istället och då ryms två välpackade mediumstora sedan kan man lägga någon kostym ovanpå. Det gällar att ha mjuka väskor det är annars risk att man bucklar till bakluckan inifrån. MVH Per |
|
|
I min gamla Z3 (smala häcken, vet ej om det skiljer i storlek på lastutrymme mot den breda häcken) hade jag två golfbagar (bärmodell) samt en vagn i skuffen. När väl detta var packat var det så fullt att eventuell kvällstidning fick hållas i handen. Jonas A |
|
| Fick plats med en stor påse grillkol endast i min faceliftade z3.... | |
| Var o storhandla på CityGross med min 2.8 coupe. Gick alldeles utmärkt. Gick in 6 fulla matkassar och en 12pack toalettpapper :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.