|
|
|
|---|---|
|
Tjena mors! Är det nån som kan säga mig vilket öppet filter som är bäst? K&N,Green Cotton? doing 2-5-0 | |
LoveDoktor |
jag skulle rekomendera JR men av K&N & Green Cotton skulle jag definitivt välja K&N... själv har jag JR´s insatts filter å e verkligen nöjd med det... m.v.h. Frank |
|
Vad gör JR så bra? Det verkar som många kör med K&N iallafall. 2-5-0 |
|
|
Tjena jag kör med ett K&N filter å är nöjd med det.. DEt blev ett härligt vrål i motorn..=) BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
någon som har testat något filter på en 328i med 2xVANOS? (årsmodell -99 och framåt) ~ sport = komfort ~ och glöm inte: Det är ALLTID gratis ost i råttfällan... |
|
|
K&N, green Cotton, BMC är uppbyggda på samma sätt med i stort sett lika material så skillnaden är inte stor, har själv testat K&N och BMC ingen skillnad där inte... Patrik L |
|
|
Kör med Cotton Green på min M3:a, grymt skönt ljud. |
|
|
Beställde ett öppet JR filter! Hur monterar man på filtret?Det är ju en massa sladdar och skit och elektronik som går härs och tvärs ska man bara slänga bort skiten eller?För när man ser bilder på monterade koniska filter så finns aldrig de där sladdarna mm med!? |
|
| Inte så svårt, skruva av luftburken, lossa den från mängdmätaren. Skruva på en adapterplatta med en liten rörstump på. Staga upp filtret och skärma av ordentligt. Enkelt förklarat | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.