|
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW ägare! Brukar ofta läsa era inlägg rörande värdering och synpunkter på annonser, med stort intrese! Är tacksam för kritik på min annons, då gärna konstruktiv sådan! Tycker själv att jag fått till det som jag själv skulle vilja se en annons. Fattas det något ur Er betraktningsvinkel? mvh Dorfmeister länk till powerbörsen Länk Es geht los... | |
|
Tycker annonsen är bra och informativ, kanske skulle texten kortats ned något i början och göras mindre "pratig". Men det är min subjektiva bedömning. Första bilden är bra men interiörbilden kunde kanske vara lite tydligare och visa lite mer (ex ta fotot ifrån baksätet så större delen syns). Sen är det aldrig fel med fler bilder runt om hela bilen. Powerbörsen är aldrig fel men Blocket tror jag ger bättre respons och når fler spekulanter. Lycka till med försäljningen, bilen ser trevlig ut och har bra utrustningsnivå. |
|
|
Håller med , gårna fler bilder. Bilen bör dock inte vara svårsåld med "paketen" Lycka till |
|
Njuren |
Kanonannons, men ta gärna en bild på bagageutrymmet. Mvh! "the things you own end up owning you" |
|
Hej! Tackar för synpunkterna, bilen ligger redan på Blocket.se! Där finns också lite fler bilder: Länk Har inget från "kofferten" då jag har täckt in allt med ett fult gult lakan, så att det är som "nytt" därunder! Har ett gäng bilder till om någon spekulant skulle vilja ha som kan mailas! //Dorfmeister Es geht los... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.