|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har någon lyckats synka telefonboken i sin N95'a via Bluetooth med sin E90? | |
|
Nokias N & E modeller vill ogärna tanka över sina telefonböcker. Prova med att installera Nokias program för nedladdning av telefonboken till handsfreen Länk Det fungerar iaf på en Ådi...... /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
| Funkar inte för mig tyvärr. Jag får se till att få senaste mjukvaran vid nästa service helt enkelt... Nokia - Disconnecting people.... | |
|
Ny mjukvaru löser förhoppningsvis dina problem. Rapportera gärna om hur det går. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Vad jag hört så går det inte att synka N95 fullt ut i bl.a E90. Du får göra som jag gjort, skaffa en mobil som passar och ha den ständigt i bilen, för mig var det bästa lösningen. det finns ju vidarekoppling och andra lösningar om man har flera tfn.er NoFear, kör med insidan. |
|
|
Jag har samma problem med E65. Enligt Nokias forum har vissa lyckats med Johans länk, men det fungerade inte för mig. Jag har relativt ny mjukvara (c:a 1 år) så frågan är om ny mjukvara löser problemet. Återkoppla gärna om ni kommer fram till en lösning. **BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
BMW i Nacka trodde att en Snap-in adapter skulle komma om ungefär ett halvår. Kanske kommer det en mukvarulösning i samband med den? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.