AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.112

Synka telefonbok E90 vs Nokia N95

Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Hej,

Har någon lyckats synka telefonboken i sin N95'a via Bluetooth med sin E90?
ol
649
olja
Merca med skruvad sexa.
Nokias N & E modeller vill ogärna tanka över sina telefonböcker. Prova med att installera Nokias program för nedladdning av telefonboken till handsfreen Länk Det fungerar iaf på en Ådi......

/Johan

Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi.
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Funkar inte för mig tyvärr. Jag får se till att få senaste mjukvaran vid nästa service helt enkelt... Nokia - Disconnecting people....
ol
649
olja
Merca med skruvad sexa.
Ny mjukvaru löser förhoppningsvis dina problem. Rapportera gärna om hur det går.

/Johan

Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi.
to
726
tommysbmw
BMW 330e xDrive

Vad jag hört så går det inte att synka N95 fullt ut i bl.a E90. Du får göra som jag gjort, skaffa en mobil som passar och ha den ständigt i bilen, för mig var det bästa lösningen. det finns ju vidarekoppling och andra lösningar om man har flera tfn.er

NoFear, kör med insidan.
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
Jag har samma problem med E65. Enligt Nokias forum har vissa lyckats med Johans länk, men det fungerade inte för mig. Jag har relativt ny mjukvara (c:a 1 år) så frågan är om ny mjukvara löser problemet. Återkoppla gärna om ni kommer fram till en lösning.

**BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980**
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
BMW i Nacka trodde att en Snap-in adapter skulle komma om ungefär ett halvår. Kanske kommer det en mukvarulösning i samband med den?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.