|
|
|
|---|---|
|
Hej alla, Undrar om det är några som planerar att åka till Drottningholm/Brostugan ikväll? /Robert | |
|
Tja! Hade tänkt att vi kunde träffas där nästa vecka. Vad sägs om det? =) Känns lite stressigt att ordna en träff nu! Mvh Tobbe |
|
Richie L |
Ja det är bättre att organisera det så att det blir mkt bilar. Tror inte det blir brostugan för mig. Var där i måndags med bmwcs ...... Tobbe var var du? Röstar på nästa vecka. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Jag skall till brostugan ikväll om det är schysst väder, även fast det inte blir någon sammankomst med bimmers innan. /Bimmerman Länk |
|
Dino |
Jag hade också tänkt att åka dit , det var jo ändå ett tag sen vi var där med tanke på vädret förra gången också . Bimmerman , har du bytt Alias eller ? M-MotorSport |
|
Om vädret håller i sig drar nog jag oxå dit en sväng... Finns ju mkt grymma bilar att kolla på där, även om det inte blir så många bimmers! //Koffe |
|
|
Richie... Jag har varit billös fram till nu =( Farsans Volvo paja juh, men nu e den lagad. Jag kan skriva ett inlägg så vi kan träffas nästa vecka! =) Min bil ska sänkas på Tisdag så... *hehe* Sen fattas det bara ett schysst sportsystem så är bilen färdig stajlad! Ha det alla! Mvh Tobias *Som inte vågar komma till brostugan ikväll eftersom hans gode far har grisat ned hans Bimmer så mycket att han skämms* =) |
|
Richie L |
Tobbe Hehe förstår. Din kärra verkar ju bli riktigt fin efter din behandling. Har du fått på m-contour puckarna nu? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Jajamen! =) Därför den ska sänkas.... Har tagit kort, men spar dem så får du se min Bimma på onsdag! =) Mvh Tobbe |
|
|
Dino Japp, fd netsix /Bimmerman Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.