|
|
|
|---|---|
|
Länk Borde kanske byta namn till www.fulabilar.nu | |
|
Det måste vara jobbigt att vara avundsjuk som du verkar vara ! Funktion före styling! |
|
|
Även om dessa fula bilar drar Din (och min) BMW så vinner vi alltid psykiskt över en Volvoägare! Mvh Henik. |
|
|
Men om ni nu vinner psykiskt över dessa Volvos (förtsår inte varför du inte tog upp dom andra märkena som fanns på samma sida), varför måste ni då hela tiden påpeka detta och helst smutskasta dessa Volvos ? Varför inte bara låta dom vara ? ps. Min pappa är starkare än er pappa ! Funktion före styling! |
|
|
äh Braxen, min pappa är starkast i världen!!! förutom nu då då han har en inflammation i höger axel... -ridern- 525i 1990 24V |
|
BMW... |
Visst gillar jag BMW och jag tycker också att Volvo är bra och pålitliga bilar, så ni har ingen anledning att snacka skit om Volvo. |
| Volvo är för människor utan intresse av bilar. | |
| Skulle tro att killarna i Wallåkra inte håller med dig. | |
| Tycker bakhjulsdrivna Volvo är koola.. Framhjulsdrivna suger. | |
|
Vet inte om denna var cool iallafall Länk Surfa in på beam.at/bimmer |
|
| Den var åtminstonde lika cool som min första BMW. 318i -84 med stripes, reflexramp och växelspaksknopp i trä. Men jag var nöjd och det är säkert volvo killen med. | |
|
BMWKUNGEN ! BMW är för killar som har liten kuk =) Funktion före styling! |
|
|
Suck, orka klaga. Borde inte bilintresset hålla ihop oss? Eller just ja, det är ju bara BMW som är en "riktig" bil eller? Sandlåda . . . . . . . . . |
|
betriebsanleitung |
Sportfilter jätteklisterlapp över framrutan blaha blaha.Audin med julgran va snyggast. |
|
Pajkastning av andra bilmärken skapar bara likadant mot bmw M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
fan vad tragiskt att endel måste hålla på såhär.. har ni mindervärdes komplex eller vad fan är det?. sluta kasta skit på andra märken, det kommer bara tillbaka i ansiktet på alla BMW ägare, vi är inte störst, bäst och vackrast alltid.. ödmjukhet verkar fattas på dom flesta håll numera. /mvh jocke |
|
pjotor. |
volvo, puh |
|
En ful bil som drog mig är en kompis citroen! den drog mig hela vägen hem från platsen min bil bestämde sig för att svika mig. närmare tre mil faktiskt. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.