|
|
|
|---|---|
|
Måste köpa oss en andrabil och vill ha en trevlig kombi och kikar då förstås på BMW. Vill inte ha 5-serien i denna prisklass men kan tycka att E36 Touring är ok. Hittade denna Länk kan det vara något? Pallar en BWM-sexa mer än 25.000 mil;.) Tips och råd mottages tacksamt! | |
|
Se gärna begagnatguiden här till vänster om tänkbara fel osv.. Men jag personligen skulle kolla efter en 523i touring eller dylikt..Jaja.. Visst,en sen E36 320 är INGET dåligt val så,men för dessa pengar skulle jag köpa en E39 touring,evtl lägga ut någon krona till för att få ett "acceptabelt skick på vagn"(5-serien).. Angående priset så känns det väl inte "helt fel"...dvs ett ganska så hyfsat pris i dagsläget OM nu bilen motsvarar förväntningarna vid koll s.a.s. 25000mil är inga problem motormässigt,men det KAN betyda att toppen börjar ha gett sitt,men ingenting som behöver vara så,beror på service o handhavande tidigare(ständig full gas o varvtalsorgier i det oändliga..t.ex). Toppackningen är visserligen ett fel som KAN dyka upp vid ca dessa miltal,men som sagt ingenting som jag kan säga att denna motor haft speciellt mycket problem med heller..trots många mil. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.