|
|
|
|---|---|
|
Går det att stänga av funktionen som gör att volymen ökar med farten på bilen? På min förra E46a fanns det en inställning man kunde ändra känsligheten på men inte på min Buisness CD som sitter i M3an. Jobbigt om man vill ha volymen lågt men sen så blir de ändå högt när man drar på lite :) // M.V.H. Daniel | |
| Jag har också försökt få svar på det här på ett amerikanskt forum utan svar. Helt sjuuuuuuukt irriterande, speciellt farter över 50 då det är "på" eller "av" volym | |
|
Är det inte samma BUSINESS CD i M3 som det är i min 325i t.ex.? Min heter i alla fall BUSINESS CD, och SPEED VOL är det den första inställningen man får fram när man håller in "not"-knappen. Sen kan man välja i sex steg. Har instruktionsboken till stereon förkommit, eller vet du bara inte att du har en? :-) |
|
|
Adelson: precis så var det på min förra E46 oxå. Men på denna bilen så finns inte SPEED VOL med i inställnignarna. // M.V.H. Daniel |
|
| Konstigt. Nog har jag Speed-funktionen på min Business CD i en M3 2003. | |
| Det finns tydligen många olika varianter av BUSINESS CD enl. realoem, så det kan säkert skilja lite i funktionalitet. Någon sen variant ska ha stöd för mp3 har jag läst. Det är ju trevligt, är det sådan ni har? | |
|
Adelson: Jag tror att MP3 funktionen kom någon gång 2005. // M.V.H. Daniel |
|
| Aha. Här finns den att köpa kom jag på: Länk Om någon skulle tycka att den är värd 490 EUR. :-) Hu det förhåller sig med SPEED VOL på den vet jag dock inte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.