|
|
|
|---|---|
| fyyy faan han som satte ihop denna kombon måste seriöst varit färgblind eller vad tycker ni?? Jag hade inte tagit den ens om jag fått den gratis.... | |
|
länken förstås.... Länk |
|
| Oj då. Det där smakade lite som steksill med vaniljsås ;) | |
| Kan inte påstå att jag tycker om någon av de valda färgerna precis.. Möjligen det svarta isåfall. | |
| anders-73>> fy fan vilken bra kommentar :-) | |
|
I rubriken står det att läsa (enda ex i sverige)... NO SHIT SHERLOCK! Förmodligen i världen. Haha, måste ju varit bra drucken/bakis den kunden som gick in på BMW och beställde denna confettikombo. |
|
|
Jag anser mig själv vara ganska tollerant vad gäller andra människors smak och tycke. Jag skulle kunna förstå att någon blev lite lyrisk över en babyblå bil. Skön sommarfärg på stranden, den ljusa trä inredningen passar också ganska bra, solblekt ljust trä, visst. Egentligen är det ju skinnet som gör att man vill kräkas. Om den istället hade haft vitt skinn hade säkert många blivit upprörda över att barbie skulle sälja sin bil, men då skulle det ju i allafall passat ihop. |
|
|
Trä bleknar inte i solen, det blir mörkare ;) Håller med om att den skulle haft vitt skinn och annonserats ut i lokalpressen i Key West Miami.. |
|
| färgblind??? :-) | |
| håller med. helt sinneslöst smaklöst som valde den där kombinationen. allting skär sig med varandra. brukar kunna tänka mig en hel del färger på saker som man måste mer eller mindre när man köper begagnat. men de där var det mest extrema och det går bara inte! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.