|
|
|
|---|---|
| Jag är på jakt efter ett par bakljus med vita blinkers till min Z3 -00. Hittar inga i Sverige som passar, däremot i Tyskland finns dom. Någon som vet om jag kan köpa dom i Sverige ? | |
|
Hej! Det finns i svedala, 1500 kr paret - rätt billigt Länk |
|
|
Tack för ditt snabba svar. Tyvärr är det fel lykta, kolla in länken Länk |
|
| Jaha, trodde du hade den äldre karossen - jag ska kika vidare! =) | |
| Det var svårare än jag trodde, hittar tyvärr bara lyktor tom årsm 99... Men varför går det inte bra att beställa från utlandet!? =) | |
|
Nu har jag letat med ljus och lykta efter ett bar bakljus till min Z3 -00 Facelift. Har kollat på dom flesta sajter men icke sa nicke inga som passar på min bil. Länk Någon som har haft bättre tur än jag och hittat något passande ? |
|
|
Borde finnas att köpa på BMW, dom finns iallafall med i Realoem med art.nr. Länk /Calle "M Needs No Gimmicks" Länk |
|
|
Var inne på Mbilar i dag och pratade med Kasper Larsson, han trodde att dom (BMW) kunde fixa ett par baklysen till mig. vet ingen summa änu. Shilly.h ! Ser att du åxå bor i Eskilstuna, hur många Z3'or tror du finns i denna stad ? |
|
|
Runt 7-8 st med våra om jag räknar snabbt vilka jag mött fler en engång de sista 2 åren. /Calle "M Needs No Gimmicks" Länk |
|
| Jag upprepar; Varför går det ej att bra att beställa från exv. Tyskland? | |
| Jag kan mycket väl tänka mig att beställa bakljusen i Tyskland om jag hittar en lämplig sajt som jag kan beställa på. Har letat men lyckas ej hitta några. | |
|
Problemet är att det inte finns några eftermarknadsbakljus till Z3 med faceliften. BMW-orginal är det enda som gäller om man vill ha vita blinkers. Mvh Henrik |
|
| Precis, är det inte bättre att besöka din lokala bilhandlare och inhandla dig en julklapp till dig själv - då får du ju bra grejor. | |
|
Länk Hos dom här finns de men som det sagts i tidigare inlägg så tycker jag att kan bmw fixa fram dom så beställ där, slipper man te.x ligga ute med pengar. Lycka till /Calle "M Needs No Gimmicks" Länk |
|
| Det låter som det får bli en sväng förbi M-Bilar och lägga en beställning. | |
|
Köp original då ingår det glödlampor ;) Jag köpte original tror de gick på runt en 3-tusing men då har man ju garanterat perfekt passform och så är de ju uv säkrade. //Rob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.