AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.714

Bakljus till Z3

Th
31
Thomasz
Z3 Roadster 1.9 -99
Jag är på jakt efter ett par bakljus med vita blinkers till min Z3 -00. Hittar inga i Sverige som passar, däremot i Tyskland finns dom. Någon som vet om jag kan köpa dom i Sverige ?
Hej!

Det finns i svedala, 1500 kr paret - rätt billigt

Länk
Th
31
Thomasz
Z3 Roadster 1.9 -99
Tack för ditt snabba svar. Tyvärr är det fel lykta, kolla in länken Länk

Jaha, trodde du hade den äldre karossen - jag ska kika vidare! =)
Det var svårare än jag trodde, hittar tyvärr bara lyktor tom årsm 99... Men varför går det inte bra att beställa från utlandet!? =)
Th
31
Thomasz
Z3 Roadster 1.9 -99
Nu har jag letat med ljus och lykta efter ett bar bakljus till min Z3 -00 Facelift. Har kollat på dom flesta sajter men icke sa nicke inga som passar på min bil. Länk
Någon som har haft bättre tur än jag och hittat något passande ?
Borde finnas att köpa på BMW, dom finns iallafall med i Realoem med art.nr. Länk

/Calle

"M Needs No Gimmicks"
Länk
Th
31
Thomasz
Z3 Roadster 1.9 -99
Var inne på Mbilar i dag och pratade med Kasper Larsson, han trodde att dom (BMW) kunde fixa ett par baklysen till mig. vet ingen summa änu.

Shilly.h !
Ser att du åxå bor i Eskilstuna, hur många Z3'or tror du finns i denna stad ?

Runt 7-8 st med våra om jag räknar snabbt vilka jag mött fler en engång de sista 2 åren.

/Calle

"M Needs No Gimmicks"
Länk
Jag upprepar; Varför går det ej att bra att beställa från exv. Tyskland?
Th
31
Thomasz
Z3 Roadster 1.9 -99
Jag kan mycket väl tänka mig att beställa bakljusen i Tyskland om jag hittar en lämplig sajt som jag kan beställa på. Har letat men lyckas ej hitta några.
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Problemet är att det inte finns några eftermarknadsbakljus till Z3 med faceliften. BMW-orginal är det enda som gäller om man vill ha vita blinkers.

Mvh Henrik
Precis, är det inte bättre att besöka din lokala bilhandlare och inhandla dig en julklapp till dig själv - då får du ju bra grejor.
Länk
Hos dom här finns de men som det sagts i tidigare inlägg så tycker jag att kan bmw fixa fram dom så beställ där, slipper man te.x ligga ute med pengar.
Lycka till

/Calle

"M Needs No Gimmicks"
Länk
Th
31
Thomasz
Z3 Roadster 1.9 -99
Det låter som det får bli en sväng förbi M-Bilar och lägga en beställning.
Ro
93
Rob_Z3
Z3 Roadster 2.8 -00
Köp original då ingår det glödlampor ;)
Jag köpte original tror de gick på runt en 3-tusing men då har man ju garanterat perfekt passform och så är de ju uv säkrade.

//Rob

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.