|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Filip_J |
Tycker verkligen om färgen, låga mil, inredningen är väl sådär men PRISET? Det måste vara en mycket prisvärd bil, någon som vet något om den? Länk! |
| Den inredningen... ja vet inte... alltså hur tänkte man vid beställningen av bilen, helt otroligt | |
|
Tycker den verkar prisvärd, om allt stämmer vill säga. Det är faktiskt min favoritinredning till E46 M3. Om jag skulle köpa M3 hade jag värderat den inredning högre än skinn. Alla är vi olika! /// Erik |
|
pg_ice |
låter som det kliar i fingrarna Filip :D det fanns en M3a med den färgen fast hyffsat omgjord. kollade efter den förut men hittade fan inte den nåt med "iceman edition" bara ett tips på hur den där skulle kunna se ut :) |
pg_ice |
Filip: här har du nåt att gå efter :) Länk Länk |
| Ähh den är så fet icemans m3'a.. någon som vet var den rullar nu? | |
| Tror den rullar i mölndal/Göteborg..... | |
| näst fulaste färgen efter laguna seca. Totalt smaklöst enligt mig!!!! Välj svart, blå eller silver i någon nyans. Du ser ju själv, den är ju svårsåld. | |
|
Och för att nyansera lite till: Just laguna och gul är ju de absolut coolaste färgerna! Kan tänka mig silver endast för att minska stöld och skaderisk, den sticker inte ut så mkt. annars ganska tråkig. |
|
|
LSB och PG är ju dom läckraste färgerna :) och individual då så klart dom sticker ut och blir unika |
|
|
Det där med färg beror ju lite på vad man är ute efter, för 10-15 år sedan hade jag lätt kunnat tänka mig en p-gul eller ls-blå men nu vill jag ha en mer diskret färg men ändå en rolig bil utan att väcka uppmärksamhet. /Micke Länk |
|
|
Både Laguna Seca Blue och Phoenix Gelb måste ha supits fram av ölstinna, färgblinda tyskar med dålig smak. Jäklar så hemska de är. Tacka vet jag Estorilblå eller Carbonsvart, det är snygga färger det ;-) //Lövet |
|
Filip_J |
Har ringt på den här nu, någon som kollat/vet något? Länk Jag skulle få mer bilder mailade till mig men den verkar vara i bra skick. |
| Estroilblå är riktigt snygg den me | |
| Den första har haft 13 ägare sen importen, kanske intressant att veta. den sista "bara" 6 ägare dock. | |
| Bilen är fortfarande till salu. Den verkar inte direkt lättsåld, kanske halvskinnet gör saken till. | |
| ...plus färgen, 18"-fälgarna, första årgången med bl. a den gamla navin och så vidare :) | |
|
Är det olika navi på dom? När ändrades den? Kan vara bra att veta. |
|
| På 02 fick dem 16*9 skärmen. | |
Filip_J |
Freddesix: Det var det dummaste jag läst på länge, vem köper en M3 för en navigators skull? Jisses. |
|
Jag köpte inte M3:an för just navin men jag kan säga att den är bra att ha ibland och man slipper ta med en lös, man det är klart skulle jag hittat en bil som passade men saknade navi skulle det väl inte hänga på det precis, men 19":arna gör mycket tycker jag samt helskinn i "rätt" färg. Filip: Är du nöjd med bilen så här långt? Kul att du hittade en fin bil till slut, min är kvar den, har kanske åkt 100 mil sedan jag ställde på den i april och skambuden trillar in nästan varje dag på mail och sms, det är bara du som ringt på annonsen faktiskt, önskar att jag hade mer nytta av bilen men jag åker i kombin 95%. /Micke Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.