|
|
|
|---|---|
|
Nu finns det ett nytt bildreportage med 90 bilder från familjedagen på Älvsborgs fästning som var lördagen den 31 maj: Länk Det var en trevlig dag och vädret kunde inte varit bättre! Imponerande att man lyckas få ut bilarna till hela ön, bilarna kördes sista biten inne i fästningen. Tur att X6:an är fyrhjulsdriven! Vad tyckte ni andra som var där om familjedagen och hela upplägget? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
|
Det ser ju inte så dumt ut. Kul att BMW tycker att familjedag är det rätta. Jag vet inte hur många helikoptrar som sjöräddningen har men den som är stationerad på Gotland/Öland är BMW-Williams fd VIP-helikopter. Det berättade en av piloterna när de hade uppvisning i Byxelkrok för ett par år sedan. Han tyckte nog att vi ville veta det eftersom hela familjen (utom frugan) hade BMW-kepsar på sig :) "BMW six appeal" |
|
|
Dock borde ju båtarna ha den här snurran för att allt skall bli korrekt:) Länk |
|
|
Det var en jättetrevlig dag med fantastiskt väder! Jag och min familj stormtrivdes! Men man blev rätt så trött på att hålla ett-åringen för öronen så fort det skulle skjutas och pangas. Kändes som om allt skjutande kunde kvittat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.