|
|
|
|---|---|
|
Jag har en e46 touring -02 med Professional enhet med GPS men ingen TV-tuner. Jag vill ha en DVD-spelare med inbyggd TV-digitaltuner och USB-port som kan läsa MP3 från ett USB-minne. Enheten ska självklart spelas upp på 16:9 skärmen fram, men kul om den även kan mata ytterligare 2 externa skärmar. Ett till plus är om det finns plats för CA-modul för TV-tunern. Finns denna apparat eller är det bara drömmar? Annars kan jag tänka mig att montera 2 separata enheter, en DVD-spelare och en TV-tuner. Men får man plats med det i skuffen vid CD-växlaren och GPS-läsaren? | |
|
BUMP Ingen som kan ge mig tips på hur jag på bästa sätt uppnår mina önskemål? |
|
|
Skulle tippa på att det är en dröm apparat. Har inte sett nåt sånt. Det närmaste du kan komma blir en bil-PC. Kolla här, finns lite att läsa på forumet oxo. www.mp3car.com Detta är ju ett annat alternativ Länk Blir ju även svårt att visa nåt framme på skärmen utan TV modulen. Modulen för backkameran går att använda IOFS om TV modulen saknas. //Tobmag |
|
|
Min tyska är inte den bästa, men jag tror mig hittat något som skulle kunna uppfylla mina önskemål. På Tyska Ebay annonserar ett Tyskt företag, Conexx, ut dessa produkter: BMW DVD Set o.TV inkl. TV Free BMW E38,E39,E46,X5,X3 Länk DVD Video Player für BMW E39, E46, X5 ohne origi.TV! für BMW mit 16:9 NAV! DVD Player inkl. DVB-T Tuner! Länk BMW DVD Set inkl. TV Freischaltung BMW E38, E39,E46,X5 Länk Kan någon med bättre Tyska-kunskaper hjälpa mig förstå om detta är det jag söker? Behöver jag komplettera med någonting för att få det att funka ihop med original-stereon? Behövs det någon speciell TV-modul för att få bild på original-skärmen i mittkonsolen fram? Tacksam för all hjälp jag kan få. Mvh Jeppe |
|
|
Jeppe. Länk 1 och 2 ska funka då du får med ett multimedia interface som ersätter orginal TV modul. Länk 3 funkar om du har orginal TV modulen i bilen. //Tobmag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.