AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
791

Uppföljning av inlägg!

Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
Bästa alla frågeställare i forumet!!
Det är väldigt dålig uppföljning med svar om hur vissa problem löst sig efter att många ägnat både en gedigen kunskap och tid därtill i svaren.

För mig ter sig som självklart att jag meddelar i ett inlägg hur det hela förlöper eller reder ut sig om jag frågar en sak och jag får svar eller åtminstone en vink om vilket ett fel kan vara.

Engagemanget att skriva och fråga finns, men sedan är det i regel stopp, men det finns undantag, jag tycker det är en trevlig gest att i forumet delge resultatet, inte minst för de som levererar de svar av högt kunnade som vi BMW-ägare borde vara betydligt mer tacksamma för, att forumet finns och det stora kunnandet som många delar med sig av, många av oss skulle stå oss slätt utan den kunskapsbanken, alltså: skriv ett inlägg hur du fick ordning på ditt problem du frågade om
mvh Uffe/bildock
Visa användare
233
Magirus
Z3 2,8 -97
Det är väl en himla vettig åsikt!
Ska direkt bidra med lösningen på en tråd jag är skyldig till.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Detta har varit uppe förut,men det fungerar inte riktigt iaf...
Det är en sak alla ska bli bättre på!
Blir trevligare läsning,att det inte frågas samma saker för ofta osv...men det förutsätter ju såklart att man använder sökfunktionen innan man lägger upp en ny tråd.
Mycket bra tråd "bildock"!
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Mycket viktigt med feed-back. Trovärdigheten hos problemlösande skribenter kommer i dagen. Och även dessa problemlösare utvecklas ju i takt med att det statistiska underlaget från frågeställare byggs upp.
Någon borde bumpa den här tråden ett par gånger i veckan. Den kan ligga som en liten påminnelse..
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Jag ser det som en självklarthet att följa upp en tråd man startat. Kanske skulle det även återkopplas i värderingstrådar, jag tror det undervärderas lite väl mycket ibland i en del trådar.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Det är ju inte omöjligt att det finns presumtiva köpare med och värderar, en risk säljarna får ha i beaktande ;)
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Förmodligen så glömmer trådskaparen det hela efter ett tag, försvarar inte det hela på något sätt men det är lätt hänt.

hade varit praktiskt med en lista under användarkontot där man kan se vilka diskutioner man medverkar i, mer än dagens "senaste inlägg och senaste disskution". Men förstår fullständigt att tillfälle saknas hos upphovsmännen.

//Bjersér

BMW - over 300 (s)miles/hour
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.