|
|
|
|---|---|
|
Hej! Letar ny bil och fastnade för denna: Länk Rullat en bit, men den är ju svensksåld och fullservad. Tyckte den låg bra i pris, kanske lite högt med tanke på milen. Men är den i fint skick så är den ju värd sina pengar. Eller vad tror ni experter? | |
|
Ser fin ut, den billigaste 330i facelift under 25k mil men bra utrustning. Lär inte finnas ute alltför länge? ^^ med tanke på att det finns v70 2.4t (200hk o lätttrycksturbo) för en dyrare penning så är inte valet så svårt heller... men som sagt, "motorer utan turbo suger" ;) lycka till m bilköpet /merzo |
|
|
har kört 40000 mil med en 325 e46 + vad jag nu kört med 330n. Så nog håller modellen hög kvalitet. Ser fin ut annars, och hellre en sv.såld långmilare än en nyimporterad "kortmilare". (osb har inget emot import om bilen kontrollerats) Annars är 330 en underbar bil! //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Har själv en importerad 330 som har gått ca 6000 mil nu och det enda jag har gjort är service. Hade en 528 98: års modell innan även den importerad och den gick som en klocka, bara till att sköta servicarna ordentligt så är det inga problem. Men det är klart att man måste kolla upp mil och skick noga innan man gör affär, men det får man göra även på en svensksåld om man vill vara riktigt säker. Bmw89 bilen ser bra ut har rullat 20900 mil på sex år vilket är mer än 3480 mil om året verkar ganska mycket. Frågan är om den har rullat långt dom milen eller en massa småsträckor? Kolla noga och gör en M-test så du slipper bli besviken. Här är några till exemplar. Länk Länk Länk Länk Länk Bosse |
|
| Tack för alla svar. Fasst det lutar åt denna nu ist. Länk | |
|
Finns annars en väldigt fin 330-04 med M-pkt till salu här på börsen=) Hör av dig om du skulle vara intresserad! Sebbe |
|
|
Sebbe, nog lite dyr för mig. Men nu har jag riktig beslutångest. Antingen en 330 e46 eller en m3 e36 eller typ 325 e36 cab. Kan verkligen inte bestämma mig. Va TYCKER ni??? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.