|
|
|
|---|---|
|
Måste bara dela med mej av lyckan! Äntligen BMW ägare igen efter några års lidande i en gammal SxxB, bra byggbil iof. Blev en 530dA-05 med M-paket,nav,krok,skinn,mm.. Hämtas nästa vecka. Räknar timmar!!! Its not the fart that kills - its the smell! | |
| Kul !!! Grattis till köpet och att det känns bra :) | |
| Grattis till bilköpet, och välkommen till forumet! | |
|
Tackar grabbar, känns fantastiskt :) Its not the fart that kills - its the smell! |
|
|
Ja det måste ju kännas grymt att åka en sån ny 5:a. För bara några dagar sen köpte jag min första 5-serien en 93:a touring med M-inredning, M-chassi m.m. Alltså vilken bil för att vara så gammal, på motorvägen i 140-150 känns knappt att man åker bil :) Med M-chassit snacka om bra väghållning bättre väghållning i den här än i min e46:a 328:a -99 fast då var det bara sportfjädring från fabrik, så det är väl inte lika bra som ett riktigt M-chassi. Har du fått bilen isåfall hur känns det? |
|
|
Ska hämta bilen på torsdag, pirrigt värre! Hade en 525 -93a förrut, efter den var jag fast för det här med BMW... Klart bästa bil jag haft, hoppas den här blir lika bra. Lycka till med din! Its not the fart that kills - its the smell! |
|
Buspelle |
Du har köpt en riktig kanonbil och kommer garanterat att bli nöjd. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.