|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
|
Det var riktigt äckligt....... It´s not speed that kills... It´s the sudden stop at the end.... |
|
| Interiören och ratten är ju svårslagen... | |
| haha dem har gjort liknande bygge med en merca oxå.. grymmt fult i alla fall .P | |
|
Ja jädra.. ha ha ha, mycket pengar är inte lika med bra smak. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
| Shit, den vr verkligen grotesk! | |
Gemini__ |
Får jag verkligen upp rätt bild. Jag gillar varken röda eller sönderstylade bilar. Ändå tycker jag inte denna vagn är särskilt hemsk. Kanske för att 6-seriens design inte är 100%-ig från början. =) //Thomas |
|
gemeni: Två negativa saker tar ut varandra :-D /F |
|
|
Haha, jag får nog hålla med de två senaste inläggen. =) Släng på ett par anständiga fälgar så hade jag nog inte reagerat så mkt på den här bilen. |
|
Gemini__ |
"Två negativa saker tar ut varandra" Haha, där har vi det. ;-) |
|
Annorlunda sätt att uttrycka sig:) Mvh Asken |
|
|
aiiii mår illa nu...häst vagn hjul hahaha " opinions as opposed to fact are like asholes..everybody`s got one.."..facts people..FACTS! |
|
|
Det vet väl alla att 4-(-4) blir 4+4? ;) Dessa underbara ekvationer... ;) |
|
| Har sett många e36:or som sett mycket värre ut med monstervingar, mosterutblås m.m :) | |
|
4-(-4) är en positiv och en negativ. Om det är två negativa saker blir det -4-(-4) = 0 |
|
|
Ja men då stämmer det att "Två negativa saker tar ut varandra" =D Jag får skylla på att jag aldrig tog mig aldrig längre än matte B i gymnasiet... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.