|
|
|
|---|---|
|
Jag har inte ens hört talas om att det skulle vara någon M nolla på gång. Men denna får de göra närsomhelst! Hur läcker är den inte? Är det nån som känner till nåt om den? Länk Min blogg: Länk Lite humor: Länk | |
| Oj. Ser bra ut! Hoppas de inte fördärvar den på produktionsbandet;) | |
| det är är väl bara en datamodel som någon gjort... tror itne det är nåt från bmw | |
|
Nä, det vore väl för bra för att vara sant! Men hoppas kan vi ju alltid göra! Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
DÖDSFET!! BMW MÅSTE komma med en R8-killer! |
|
|
Är det bara jag lr är inte det här en blandning mellan Porsche Carrera GT och Mercedes SLR med Gallardo fälgar? I vilket fall som helst så kan det inte bli bättre blandning för den ser vass ut. |
|
|
Framifrån; BMW Bakifrån; SAAB... =( |
|
|
Hemsk. Tror knappast den är äkta heller, tack & lov. |
|
| Grym bil | |
|
Ser ju inte ut att vara någon renodlad sportbil. Snarare en 3-serie coupé och det finns ju redan så jag ser inte riktigt poängen? Luktar fejk. Tror mer på en ny M1 |
|
|
Snygg design i alla fall. OM den är äkta så är det väl Bmw.s R8 dödare... //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det står mer om den här! Länk Mvh Patrik |
| Kan det inte vara en tidig concept M-bil till nästa Z-serie tro? | |
| Trams att efterapa Aston martin & co! Nej försök att hitta tillbaka till genuina BMW linjer istället... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.