|
|
|
|---|---|
|
ser riktigt bra ut :D Länk Länk Länk Länk | |
| Snygg förutom att fronten ser ut som ett stort plastsjok i den vita fägen - kanske snyggare i rött eller svart- | |
|
Riktigt snygg! Fronten och njurarna är porr! |
|
| behövs nog lite dekaler i fronten annars ser den naken ut .P | |
| En nummerplåt på och den blir inte lika naken. Snygg. | |
| Väljer man ett sådant paket så ska man också välja till Xenon. | |
|
Snygg. |
|
| passar fronten till prefacelift 1:an??? | |
| Har hunnit införskaffa front, njurar, fälgar och skivor fram på min än så länge! Riktigt nöjd med resultatet hittils :) | |
| upp med bilder :D | |
|
Xtr4 Vad kostar skivorna? Hur mycket bättre bromsar den? Tycker att orginal bromsarna på 120d är halv bra och funderar på att byta. |
|
| är det någon med 3d eller 5d som installerat detta kitt??? | |
| vad är detta för kitt? tkr den ser ut som min bil ? | |
| performance package | |
|
Fronten ser ut som något Rieger eller någon annan plasttrimmare, brrrr. //Lövet ______________________________ Kör: Volvo S40N T5 Aut AWD -05 |
|
|
Hur stor skillnad är det på bromsarna och avgasljudet gentemot original Xtr4? Är interesserad av avgasröret främst men har ingen uppfattning om ljudet tacksam för svar:) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
wsemme, jag har Performance avgassystemet och visst låter det mulligare men det är absolut ingen större skillnad. Performance insuget är bättre i så fall tycker jag. Men en kombination är såklart det optimala :)! För övrigt tycker jag fronten verkar hämtad från en serietidning. Eller Biltema. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.