|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Har ena fjädern gått av?? Hur ska jag då tolka att säljaren erbjuder Blockets beg. försäkring? |
|
|
Lagret till bakfjädern är av, korrekt - ngt som jag informerar presumtiva köpare. Vpol; Läs på. Spelar ingen roll nu, en bilfirma köper in bilen för 80 tkr så jag har mitt på det torra. Vad kan man begära för 80 tkr? Herregud, bilen är skitfin och det enda fel som finns är att ETT LAGER i fjädrarna är av. Jag tackar samtliga för råd och tips, nu är min presentation i denna tråd däremot över... |
|
|
Hade säkerligen gått att få ut mer med lite mer tålamod. Å andra sidan är tid pengar så att bli av med bilen snabbt har ju ett visst värde. //Lövet |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Jag tycker det är löjligt billigt, och hade jag som sagt inte en hög bilar redan som är osäljbara så skulle jag ha köpt den på spekulation! Tråkigt när det blir så här, pga en lågkonjunktur som egentligen inte ens finns. För folk saknar INTE pengar som någon skrev, de håller bara i dem lite extra pga osäkerheten på marknaden. En osäkerhet som gör att bankerna inte vågar låna ut pengar, fast de själva är skyldiga till problemen på kreditmarknaden.... Mvh Johan |
| Anton PP! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.