|
|
|
|---|---|
|
tja, jag har ett problem, när jag var ute o körde idag så gick min bil upp i temperatur o luktade kok. men när jag stannade o gick ut för att kolla så kokade inte bilen, utan allt vatten läckte ut någonstans i bak på motorn, jag vet inte om det kan vara någon slang av nått slag däribak som gått hål på eller vad det kan vara, de e ganska trångt att se där bak så jag undrar om det är någon som vet vad det kan vara som läcker i bak-kant på motorn, mot torpedväggen alltså,,, tackasam för svar! Mvh jimmy | |
| Tja hände samma sak med min bil för några veckor sen! Sitter en slang där bak precis i mitten av motorn. Ta bort kupe filters hållarn så ser du slangen/Micke | |
|
tja, jo jag gick ut o började riva dän en massa skit bakom motorn o märkte att en slang var trasig, det var fan inget roligt att byta den slangen du! och att man stod på en parkering utan verktyg förutom en stjärn-mejsel, platt o en tång! o bilarna är juh byggda för att antingen barn eller asiater bara ska kunna få ner sina små fingrar i allasmå utrymmen! men slangen fick jag dän, o så snodde jag en ny slang från en mercedes 190 typ -84 den passade galant :) haha |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.