|
|
|
|---|---|
| Jag är väldigt sugen på att beställa ett "vita blinkers-paket" (baklyktor, sidoblinkers & blinkers) till min 316i touring -97. Nu undrar jag bara om någon har koll på passformen på dessa? Har hört att pirat-blinkers kan ha en katastrofal passform, någon som har erfarenhet av detta? | |
|
Enligt kunderna som beställt dessa till E36 Touring så har det varit mycket bra passform på både baklampor och framblinkers (även sidorna). Vi har även monterat några i Höör utan några som helst problem. Vi har haft lite problem med fukt i några baklampor förr från FK men vi säljer inte dessa längre. Så jag garanterar att du blir nöjd med ditt ev. köp Ha en trevlig helg Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Razvan: Vilket märke använder ni nu? |
|
| Jag beställde nyligen blinkers och bakljus till min 328 Ci e46, och passformen var underbart bra! | |
| Underbart! Beställning kommer :) | |
|
Stylabilen är shyssta och aldrig strulat för mig! Däremot har 2st FK blinkers lossnat under färd och bara flögit av på 2 olika bilar. E36 bägge! När de händer 2ggr är de mer än otur! Sist va inte så roligt, då bilen precis ställts på efter enormt arbete med renovering, omlack osv för att sedan blinkersen träffade skärmen och gjorde en bula... Nu kör jag med original vita! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.