AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
5.174

Idag har jag tittat på BMW X6!

Sida 2 av 2
Hi
915
Hillstreet
340i xDrive Touring M -2016
C 63 AMG -2011
Sigdarve: Nae det är ju fortfarande en suv vi snackar om så den ligger ju i lä jämfört med en 3-serie vad gäller väghållning. Men för att vara en så stor bil är den grymt kapabel. Tror den har 286 hästar förresten.
Ska bli skoj att testa dubbelturbo v8an sen, bör ju gå att trimma till 500 hästar utan problem.

//Joakim

Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag.
RR
384
RR99
535d -11
640i cab -12
Har testat 35d , Gott ljud och den rörde på sig men det märks på accelerationen att det är en tung bil. Bromsarna imponerade. Sikten framåt och åt sidorna var mycket bra men bakåt kunde varit bättre. Rätt cool bil faktiskt.
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Har inte sett den i verkligheten men på bild är den ju grymt ful särskilt bakifrån. Från sidan ser den ut som en Ssangyong Actyon. Bra jobbat BMW. Troligen säljer den väl bra ändå.

///BMW - Was sonst!
Precis lika ful i verkligheten som på bild, den är TILL och med fulare än X3 innan facelift (den trycktes ner från första platsen fulaste BMW: n genom tiderna) jag som samlar på modellbilar i skala 1/87 har ännu inte köpt någon X6 och troligtvis kommer jag inte heller göra det, Ssangyong Rodius är ett under av skönhet i jämförelse :O

PS; X5 E70 är min favorit bland nya BMW, hmm F01/F02 slår kanske den nu?!

Mvh Stephan
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Såg en X6 från mitt köksfönster, dvs snett uppifrån, ståendes i kö bland vanliga bilar (V70 mfl) - BMW:n ser ut att vara från framtiden, och det i positiv bemärkelse :) Mäktig bil, hade gärna kört en!
säga vad man vill om x6:an men årsproduktionen är redan slutsåld både i sverige och i världen..
Det är den på Audi A5/S5 med:)
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Står en svart X6 i Malmösalongen just nu. Efter att ha sett bilder på bilen tyckte jag att den såg oproportionerlig och ful ut...

Men efter att ha sett den i svartlackat utförande på stora fälgar kan jag inte säga annat än att jag blev kär. I de 10 minuterna jag stod där kunde jag glömma alla dess problem och irritationsmoment, och är det inte det kärlek handlar om? Hade nog varit än bättre efter att ha provkört den.

Bra mycket snyggare än nya 7-serien som står bredvid i vitt!

Sigidarve, körde du bilen aktivt på landsvägar?

I morse såg jag en blåmetallic X6 på motorvägen norr om Köpenhamn....den hade regnr B-MW-6?? (ungefär)...undrar vad det kan ha varit...

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.