|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Idag när jag skulle prata med verkstaden om min krånglande handsfree så blev jag lite snopen när jag såg in i bil-hallen. Där stod en vit X6! Jag trodde inte de var så långt komna ännu. Jag frågade om lov och tog sedan några bilder med telefonen. Länk Till alla som undrar: JA, den ser MYCKET bättre ut i verkligheten än på bild. Jag är egentligen ganska skeptisk till den bilen men jag får nog vika mig :D "BMW six appeal" | |
Njuren |
ASLÄCKER! |
|
Ser ut som om det sitter en backkamera upp till höger ovanör där regplåten skall sitta. Läcker bil iaf - och vitt är alltid rätt på stora lr sportiga bilar. /Andreas, Audi S6 Avant 2007 |
|
|
Den va ju riktigt snygg i vitt och med dom fälgarna! Tycker också det ser ut somen backkamera vid regplåten. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Tänkte gå emot strömmen här och säga att ALLA X-bilar passar inte i vitt och har aldrig gjort det heller. |
|
| Kikade på BMW Solnas exemplar idag och visst är den rätt snygg men den känns totalt onödig. | |
|
Clubsport: Jag känner ungefär samma som du inför X6. Vem behöver en stor och klumpig bil som försöker se smäcker ut? Men visst, som sagt, den är ganska snygg i verkligheten. 650 på styltor... Den jag tittade på är en dubbelturbo diesel. "BMW six appeal" |
|
| wow..grymmt snygg ;D | |
|
Jag var på BMW Mölndal och där fanns bla en svart X6 35d, mycket snyggare i verkligheten än på bild, som sagt. Men håller med om att den känns onödig, stor på utsidan, men kändes inte speciellt rymlig innuti.. Men man ändrar uppfattning efter en provtur kanske... ? BMW CS #5139 |
|
|
Har också tillbringat dagen på BMW med en koll på X6:an på programmet. Den här var i Silver. Snygga linjer som tusan men jag blir inte riktigt klar på vad man ska ha den till. Klart sämre lastutrymme än i X5:an och en bakåtsikt som kräver back kamera för att det ska funka. Varför man skulle välja den istället för en X5:a eller en 5 serie med 4wd klurar jag inte riktigt ut just nu. |
|
| Onödig eller ej, spelar mindre roll. Den kommer sälja ändå. Image och design är för många viktigare än hur praktiskt den är. | |
|
Håller med! Jag kan inte tänka mig att BMW inte har gjort marknadsresearch innan de släpper X6:an. |
|
| Hela års produktionen för 2008 40000st är redan såld. | |
| Måste tillstå att det var riktigt snyggt att instrumenttavlorna är mindre än vanligt. | |
|
Såg en svart X6 35d hos Borgs Bil igår. Har inte tyckt den var snygg i tryckt format och måste säga att den i min smak var sanslöst ful i verkligeheten. Taklinjen blir konstig iom att taket sluttar neråt nästan direkt. Ser ut som en gammal motorbåt med kapell... Sen fattar jag inte alls vitsen med biltypen. Börjar väl bli gammal eftersom jag tycker att de snyggaste BMW som gjorts är e39 och e46. Kanske för att jag haft såna iofs men men :-D Fast att den kommer att sälja, det råder det inga tvivel om. Fast ingen till mig.... Niklas Fransosen |
|
| Onödig eller inte, vad är problemet? Om du inte vill ha den, köp då nåt annat. | |
|
Ska provköra idag klockan 4, laddad :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Kan iaf säga att det är en backkamera som sitter över egskylten ser lika ut på min. Sedan håller jag med några av föregående skribenter att design helt har gått före det prakiska. Måste vara litet bagageutrymme i den... Men om man har 850k över kan man ju köpa en bara för att den är snygg... | |
|
Grym bil att köra men som norranedre säger är det väldigt mycket bling. Baksätet kan jag inte sitta i 185cm lång som jag är. Slår i taket a la 6-serien. Grymt snygg är den dock och väghållningen är sagolik med tanke på vilken typ av bil det är. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet* Är den bättre att köra än din? Såg en X6 i mina kvarter idag och vred nästan huvet av mig. Hörde att det var dieseln med 235 hkr och blev inte mäkta imponerad. Är den bilen verkligen bättre än min tänkte jag. Möjligtvis att den ser tuffare ut, men annars vet jag inte. |
|
| Jag provkörde en 35d nyss. Blev lite besviken faktiskt, bilen bullrade mer än min och körmässigt så märkte jag ingen större skillnad jämfört med min, hade förväntat mig mer. Blev däremot påmind om att X3 är en jävligt bra bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.