|
|
|
|---|---|
|
Tjena var idag inne på en bmw verkstad med bilen, och körde ett Diagnos test vilket i sin tur inte slutade så lyckligt då det framkom "Vanos: Mek, Fel" Bilen i fråga är en 320 Cab e36 med M52B20 motorn, nu undrar jag lite, eftersom jag inte har haft problem med tomgång eller nåt. det ända som vart strul med den är att den är rejält slö, den är inte orolig eller nåt, bara ett stort motstånd på bilen typ, när detta felmeddelandet kom upp, exakt vad kan det vara för fel på vanosen, för dom sa att det skulle kosta mellan 15-30 tusen att laga, eller får jag stoppa i en ny motor, så hade gjärna hört att det är nåt inte super kompliserat problem, | |
|
efter att ha lallat runt på sökfunktionen i gud vet hur många dar, så blir jag bara med konfunderad, Fick ju som sagt "Vanos: Mek. Fel" på diagnosen, men bilen går inte ojämt på tomgång, bara att det är ett stort jäkla motstånd på bilen, den är riktigt slö Kan det vara Magnetventilerna elelr är hela Vanosen åt pipan? |
|
| måste även tillägga att det luktar rätt mycket bensin varje gång man startar, Bilen går inte ryckigt direkt bara Slött, kan detta ge felkoden ovan? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.