|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Har en polare som har planer på att slänga i en m50b25 icke vanos maskin i en 320 coupé med vanos, fungerar det att köra med orginalkabelhärvan i 320'n tillsammans med 325'ans styrbox? Håller lådan å diffen?Han har låda till 325'an, men den som sitter i 320'n nu är troligtvis i bättre skick. Något annat man bör tänka på? (Har en hel 325'a att plocka prylar ifrån) Tack i förhand! | |
|
tjenna.. har presis gjort samma opration nu och vanos och icke vanos motorer har helt olika styrsystem.. sa du maste anvanda motor, harva och box fran icke vanos.. det med ladan borde inte vara nagra problem da jag har misshandlat min 325a med 318 lada i ett par ar nu.. Lycka till.. |
|
|
Tjena! Yes detta är vi medvetna om nu, det är olika boxar och härvor som du säger. Det ska tydligen även vara samma låda som sitter på 320/325.. |
|
| gott gott.. sorry sag forst efter att inlagget kanske inte var sa aktuellt detta ar:) | |
| Han som ska skifta motor har faktiskt inte gjort de än i just den bilen de va tal om, dock är det på g nu tror jag :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.