|
|
|
|---|---|
|
Ok, snart är det dags att lägga ut bilen på annons och skulle gärna vilja ha lite tips om prissättning... Kollat bilpriser.se men värdet där visar en bra bit över 100 vilket verkligen inte är skäligt - mer realistiskt är väl ett pris kring 80 tkr? Lite om bilen; Svensksåld 2003 Touring Komfortpaket Sportstolar Fullservad Nybesiktigad/skattad Fina däck Har dock gått 16500 mil... Ungefärlig prisbild, kan jag få 80 för den? Isåfall, vad ska jag sätta för utgångspris - 89? Bilder finns i mitt galleri... Hemskt tacksam för alla svar! Mvh Anton | |
| Ingen som har ngt förslag!? =) | |
| En snabb titt på blocket säger inte så mkt.. verkar ju bara vara företagsannonser.. Men dom ligger på runt 100-120.. så strax under det vore väl OK.. Typ 90k och sedan gå ner lite "vid snabb affär".. | |
| btw.. grymt vad du byter bilar :-) Kommer ihåg att du köpte 320iM Touring samtidigt som jag köpte min.. du verkar ha hunnit byta bilar några ggr medans :-) | |
|
Haha, så sant! 320:n var jag inte riktigt nöjd med - drog lite väl mkt i bensin i förhållande till motor samt osäker historik... Nuvarande är jag väldigt nöjd med, dock är z3 m coupé min drömbil och nu har jag äntligen fått kapital nog att införskaffa en - som student måste man spara till sig, går "tyvärr" inte att ta några lån... Men jag gör nog så att jag sätter ut den för 90 med prutmån, det borde nog gå! =) |
|
|
Jag ska också sälja min nu.. Själv är jag ute efter en Imolaröd 325 eller 330 Coupe.. Tycker dom är ruskigt fina.. Tyvärr så verkar det rätt svårt att få tag på en. Sugen på nått sånt här (Färgen är lite skum på bilderna). Länk Länk |
|
| Låter fint, ja - imolaröd är ruskigt läcker! Likaså coupén! | |
|
Här har du en som ligger bra i pris... Länk Den här har legat ute ett rätt bra tag - rejäl prutmån? Länk |
|
| Jo den första där är ju ruskigt intressant.. Hde man bara haft bilen såld nu så hade man kanske kikat på det. Misstänker att det är en import.. men men.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.