|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja, skinnklädsel med ljus "nylonstrumpe-touch" är vidrigt... Själv hade jag en mintgrön saab med lila (!) klädsel... =) |
|
| beige inredning i allmänhet. materialet plysch klarar jag inte heller av. fult men värst av allt mår jag dåligt av att sitta på det. blir illamående bara jag tänker på det. | |
|
Ingen standardinredning, men skrämselhicka utlovas likafullt! Kaqn bilen vara beställd av en nagellacstillverkare månne? Länk vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
| Vill man se sig mätt på osmakliga färgkombinationer rekommenderas ett besök på Daimlerstrasse i Garching, dvs Motorsports fabrik med Individualbilar som stolt visades upp med illamående som resultat. Där bevisas att den dåliga smaken ökar med kubiken av storleken på plånboken./ Turist. | |
|
Vita bilar är både sunkigt och fult, utstrålar dessutom total fantasilöshet. Utom på riktiga limousiner, som borde ha patent på den färgen. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Aah... :-/ Varför förstöra den fina Alpina E90:n med den inredningen? Suck... | |
|
Tur att smaken är som baken.... jag fick nog fullträff pá de flesta kombinationer.... Vit, beige, grátt skinn.....jo brun! Fast jag kan hálla med om att den bruna 528an inte är den snyggaste, brun metallic med brunt skinn. Lite udda dock därmed ok för mig. /Christian Länk |
|
|
Länk Hur tänkte dom? "Enda ex i Sverige med den här färgsättningen!" mm, det kan jag förstå. Freude am Fahren wünscht Ihnen Ihre Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft |
|
| Jasså den där 330'in är inte såld än! Konstigt... ;) | |
|
Smurfblå lack med röd skinnklädsel, eh? Men vänta, jag slänger in Masurbjörkpanel också! Den var bland det värsta jag har sett //Lövet |
|
|
Om man bara gör sig av med de hutlöst vidriga träbitarna i 330:n så tror jag den hade kunnat vara lite cool... :) Men jävlar i helvete vad det ser för jävligt ut som det är! -- fjalar |
|
| grabbarna på BMW Individual måste ha kliat sig i huvudet den dagen de skulle bygga den bilen. kan tänka mig hur de dubbelkollade beställningen typ 10 ggr, och sedan bara "äh, fuck it! inte mina pengar" | |
| ja gillar faktist lacken på den bilen men inredningen passar itne riktigt in.. ahde det varit vitt skinn eller något annat ljsut så haded det sett mycket bättre ut | |
|
Jag gillar egentligen masurbjörken till exempelvis svart eller mörkbrunt skinn men till rött med smurfblå lack? Nej tack //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.