|
|
|
|---|---|
| Är less på gummimattorna nu när det är sommar. Såg att bmw hade lite olika tygmattor att välja, några lite dyrare andra billigare. Har någon tips på vilka som är bäst. Har M-sportpaket så inredningen är mörk och jag vill ha något som blir snyggt ihop med detta. Tack tack! | |
| Jag är också ute efter en uppsättning tygmattor. Känns lite trevligare såhär sommartid. Ringde därför upp för att lyssna om utbudet men fick till svar att det endast fanns en typ till e46. Var vänder man sig för att hitta nåt alternativ? | |
|
jag köpte "vanliga" svarta tygmattor till min, passade perfekt och syntes knappt mot den mörka inredningen! kostade runt tusingen vill jag minnas.. Visste inte att det fanns olika typer, möjligen olika färger för att matcha olika inredningar, och säkert nån M-modell med lite m-färger i kanske. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Fråga efter velourmattor. Kostar drygt ett tusen. |
|
|
Bmw skulle ha runt 750 kr för 4 st i atracit....billigt tycker jag!! |
|
| billigt tyckte ni det var billigt för något man bara mögar ner? | |
| Jag köpte faktiskt nya tygmattor på biltema. Dom har modellanpassade i 2 eller 3 olika färger för endast 149:-. Dock är dom till sedan tror jag, för dom är något för långa i min coupe (1-2 cm) :) Dock blir det velourmattor när det finns större budget :P | |
| biltemas är säkert "modellanpassade" men man får anpassa dom själv iaf av den erfarenhet jag har :P | |
| Tack för förslagen, det blir velourmattor i antracit. Gick på drygt tusingen hos BMW. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.