|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har precis införskaffat mig en skön gammal klassiker - e3 3.0si, 73, och tyvärr är inredning mindre välbevarad. Undrar om någon vet om inredningar från andra modeller, så som E30, gamle 7-serien, eller C6xx-serien passar? Helst ute efter originalinredning, dock svårt att få tag på fina sådana, och fann en underbar inredning från en 633:a. Tack på förhand. MVH Patrik LivingLikeLeon | |
|
Grattis till köpet! Vet inte om just baksätet passar från andra, framstolarna är desamma på e12 iaf. Det finns en liten firma i Lödde som klär om inredningar i gammelbilar, tror de brukar annonsera på blocket, kolla med dem. Annars är ebay.de ett hett tips för e3-fynd. Har sett ett par "nya" E3'or i stan, är din vinröd, silver eller svart? ;) |
|
|
Tack för tipset - ska kolla in på blocket. På ebay finns det en massa kap gällande delar. Köpte bland annat mina BBS RS fälgar där - riktigt kap. Min E3a är svart - nya säten och nylack på G. Har du några bra råd hur man kan få lite extra effekt i kärran? cheers // patrik |
|
|
Snålbygg turbo? Byt till 3,5? Eller annan kam och kanske ett "riktigt" sprut kan vara ett tips? Håller du till vid Big Bowl? Tycker jag spanat en svart E3 där flera gånger. Vem lägger lack? |
|
|
Damn, liten värld man lever i haha .. ja, bor vid Big Bowl - så vi e kanske grannar haha. Fick reda på en kontakt som kunde lacka hela kärran för runt 5.000 -7000 SEK - billigt, och ska tydligen vara riktigt duktig. E3an går redan rätt bra, men alltid kul med en litte hottad version. Känner du till någon som gör sådana jobb? cheers from Hamburg |
|
| 5-7k? Min väntar också på lack, du får gärna powerposta kontakten till den killen om du har lust! Jag bor själv i Lomma, men jobbar i stan. Vore kul att utbyta E3-erfarenheter vid tillfälle :) | |
|
Tjenare, Jag är just nu i Hamburg, men tänkte lacka bilen nästa vecka. Då det e första ggn jag använder killen är det alltid en liten risk gällande kvalité, men hört att han e duktig. Självfallet får du kontakten. Har du någon email jag kan skicka lackerarens info på? Ja, utbyte av E3 erfarenheter sounds perfect. |
|
| Maila på lusen@gottegris.nu och glöm inte öla ordentligt i Hamburg! | |
| Rom öl och Gin&Tonics blir det för min del här nere i Hamburg. Har lackerarens nummer hemma I malmö, men mailar dig i helgen när jag kommit hem!!! Cheers! | |
| Zum wohl! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.