|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Njuren |
Länk För jävligt |
|
Det låter inte som dom kommer få mycket för det. Länk "Enbart däck och fälgar är värda 100.000 kronor men enligt uppgifter i Kvällsposten är de unika och osäljbara. De kan bara användas på den exklusiva Mercedesmodell de är stulna i från." |
|
|
citat från Fakta rutan: "Carlsson-fälgarna är av dimensionen 255/35ZR, alltså extremt breda och låga." undrar om nån fick kolläsa innan man klämde sig det citatet! trots allt förjäkligt |
|
| Jag tycker verkligen inte om när folk stjäl grejer av andra. Men att tycka synd om en person som just köpt ett hus för 30 mille när han blir av med grejer för löjliga 100000 kr det klarar jag inte. | |
|
Hur som haver har någon stulit och det tycker jag inte om, sen får det vara från sultanen av Brunei, inte ok. Inte säkert att han betalat en spänn för mercan heller, produktplacering med ett av europas största varumärke idag. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Sydsvenskan skriver: " Fotbollsstjärnan Zlatan Ibrahimovic har blivit bestulen. Med hjälp av två domkrafter lyckades tjuvar få loss alla fyra hjul och tillhörande fälgar på hans nyimporterade Mercedes-Benz på tisdagsmorgonen. Bilen, värd minst tre miljoner kronor, stod parkerad utanför fotbollsspelarens mammas bostad i utkanten av Malmö uppger Kvällsposten. – Tänk att man inte kan få ha någonting i fred, suckade fotbollsspelarens sambo Helena Seger. Däcken och fälgarna är värda cirka 100 000 kronor, men räknas som unika och därmed osäljbara." Undrar just hur man får upp en MB i 3000000?? ...SL 65AMG eller S 65 AMG L är ju värst på ca 2200000 men inte ens där går det att dra på 8000000 i options, det är nog ett måste att vara bilanalfabet för att jobba som journalist.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Blev också förvånad på prislappen för 3.000.000 kr. Och bilen ska stå i ett säkerhetsgarage? Själva har Zlatan och familjen skrivit sig i Italien? Zlatan kunde lika gärna bränna upp tre miljoner... |
|
|
Hö hö, där glömde jag allt bort att vara källkritisk! Hade inte en tanke på verkligheten när jag läste om det men vid närmare eftertanke så är det ju ganska dyrt t.o.m för en mercedes. Har för mig att Länk inte kostar mer än 80k... Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Det som står i en kvällstidning får man ta med en nypa salt. Hur många gånger har dom inte skrivit om kändisarnanas vansinnesfärder i 140 kilometer på motorväg? |
|
|
Den halvtaskiga bilden på en löpsedel visade på en CL 65 AMG och det fanns ju även uppgifter om 612hk i någon artikel. Kollade på MB's hemsida och grundpriset är 2.154.000 kr och när man körde bygg din Mercedes så lyckades jag bara välja till extrautrustning för 19.000kr på ovan nämnda bil. Allt annat är standard... ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Jag lyckades trycka i strax över 100.000kr i extrautrustning när jag gjorde samma manöver. Men ändå, rätt långt till 3.000.000kr |
|
|
Ok, dom enda tillvalen jag hittade var nattkamera och något extra lås till bakluckan men jag la inte överdrivet mycket tid på detta... ___ //Ulf |
|
| Mm, gick att hitta kylskåp för baksäte och lite andra viktigheter också :-) | |
|
Naturligtvis har kvällsblaskorna fel, inget konstigt med det. De avrundade väl bara lite, typ 800.000kr... //Lövet |
|
|
De options som borde vara de dyraste är keramiska bromsar och utökad skinninredning på hela j*vla bilen. Jag kan inte heller tänka mig att det inte finns andra options utöver de som finns tillgängliga i bilkonfiguratorerna. Zlatan måste ha valt till någonting som är värt lika mycket som en ny M3 i sin Merca. Vad han har valt kan man bara spekulera i. Kanske är stolarna klädda i minkpäls och alla knappar är gjorda i äkta mammutben. |
|
|
men har bilen varit hos Brabus eller Carlsson får man nog hosta upp lätt 800tkr bara att ha genomgått motorn från AMG AMG på tyska uttalas förresten 'I Am Ghey' :) |
|
|
mercedes har precis som Bmw nått sorts indivual program, så det går säkert att bränna 800k utöver det som går att välja på hemsidan... //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| I-landsproblem , är vad Zlatan har! | |
| Det är nog inte Zlatan som har problem när man läser kommentarerna i denna tråd ;) | |
|
Bara han gör mål (i landslaget) så har jag inga problem med honom. Då kan han skaffa sig vilka (svin)dyra bilar han vill. Det är bara en fröjd för mina ögon att se dessa ståtliga vagnar på vägarna. Och jag hoppas att han kör dem också och inte bara låser in dem i ett garage. |
|
kilroy |
Jodå, Zlatan kör sina bilar. Tyvärr kör han ofta hellre än bra. Via en av mina italienska medlemmar i min "Less than 5 seconds"-group har han gett ett halvt löfte om att dyka upp på ett av våra events. Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.