AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
964

Någon som har Eisenmann race monteret på en M3 46 i Skåne

st
388
stormdk

F10 523i
Audi R8 V8
Boxster S 996 motor
Polo Cup track day
Skal selv till at köbe et race avgass, men tycket at Grupp M er for högt. Har hört at Eisenmann race er mere moderat, så om der findes möjlighet vil jeg jette gerne komme og höre bilen köre med sådannet ett.

mvh
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Har Supersprint Race Magum om du vill höra...
st
388
stormdk

F10 523i
Audi R8 V8
Boxster S 996 motor
Polo Cup track day
Hej Bianca

Det er en M5 du køre ikke sandt? Den lyder jo helt anderlunda en en m3.. lidt mere maffigt..:) og jeg ikke minnes fejl..
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Aa,det stämmer..
Dixis! Låter dock fast på ett fint sätt, Eisenmann låter knappt, Kör på orginal ist.
Hårt sagt kanske men det är min åsikt!

st
388
stormdk

F10 523i
Audi R8 V8
Boxster S 996 motor
Polo Cup track day
MAXEY

Dixis, hmmm.. kanske.. synd at du er i Sthlm... annars ville det väre kul at höre det okså...
jag ska se om jag kan ordna nått ljud klipp! jag återkommer!

bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
maxey> jag har ett eisenmann race "le mans" det LÅTER kan jag lova dig betydligt mer än orginal....har satt igång ett o annat billarm nere i garaget på jobbet oxå ;-)

många missar att köra/bryta in systemen rätt när dom är nya för bästa maximala ljudet...dvs man skall tokköra in det....i princip så att det glöder....det gjorde jag på bana....nu låter det helt sjukt bra...

gå in på www.klangford.com och lyssna på eisenmann klippen...
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
tillägg, jag valde mellan ss race och eisenmann race....tog eisenmann för att det lät både bättre och högre....
st
388
stormdk

F10 523i
Audi R8 V8
Boxster S 996 motor
Polo Cup track day
Bomis

Problemt med lydklippen er at det ikke rigtigt giver 100% korrekt indtryk, specielt inget indtryk inde fra kabinen af bilen. Klare ikke av et system der låter for mycke, da jeg skal andvenda bilen til dagligen bruk,.:)

Nogen som har prövat Simoms Spotavgass til E46 M3, mycke prisvärdt 6000,- , men nogen som vet om det er bra..?

bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
du kan ju inte byta fr orginal till simons...det är ju som att byta fr ferrari till fiat.....
54
138
540E34
Seat Leon Cupra 5F DSG -14
bomis, samma sak men olika emblem alltså? ;)
Visa användare
17
qvisfr
M3 E46 SMG -02
X1 2,0D XDrive -11
Jag har åkt i en CSl med Kelleners trim och Eisenmann system på Ringen en gång!

Helt grymt!!! KÖP!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.