|
|
|
|---|---|
|
Tjenen har precis gjort ett riktigt kap skulle jag vilja påstå. Häromdan sålde jag min 318is -93 utan någon speciell utrustning mer än skinn för lika mycket ungefär. Vad skulle ni kunnat ge för denna? 323 Silvermetallic Coupe Svarta sportskinn stolar Svart innertak M-paket från fabrik Ac som kyler Dimljus, vitablinkers runt om Stora färddatorn där alla pixlar fungerar. Antisladd + antispinn (vad är det de heter nu igen? ASC+T?) Backsensor Remus avgassystem Automatisk avbländbar backspegel Import slutet av -90talet Sitter någon schysst M ratt på med multifunktionsknappar (som dock inte är inkopplade) Farthållare Gått 20k mil Oskruvad servicebok stämplad till 18kmil 18" m3 e46 fälgar där en fälg är skrapad runt om. Negativt: Lite rostbubblor i bakskärmkanterna Lite rost på kanten på bakluckan ca 0.5*2cm Det var det mesta tror jag. Allt känns så förjävligt när jag letar efter en "ny" e36a till mig igen och vet vilket bra pris hon köpte sin för. Tyckewr det känns som en bil i denna klass är SJUKT dyr på blocket, Vad säger ni? :) | |
| Glömde mittarmstöd fram, nackstöd bak, fällbara baksäten bak och larm.. | |
| Jag skulle inte betalat mer än max 40kkr (trots utrustningen) för bilen om den är frisk i maskin och drivlina och inredningen känns fräsch. Rost får man tyvärr räkna med på en 12 år gammal bil som troligen använts året runt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.