AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
992

Måste ha ny LMM

Fr
656
Fritte525
Bmw 316 e46 -01
Bmw M3 3,0 -94
Någon som vill sälja en lmm till mig. Ska vara till en m3 3.0 - 94
Tacksam för svar.

Nu står bilen :(
pg_ice
tog du bort den med våld ?

trist
Tja jag har en över, men vad är de¨, eller var de som hände med din gammla då?
pg_ice
öhh fritte för fan
har du tummen mitt i handen :)?

jag förklarade hur man skulle ta bort LMM?
vad gick fel?
jäkligt nyfiken hehe
Fr
656
Fritte525
Bmw 316 e46 -01
Bmw M3 3,0 -94
Hej!!! Va lite darrig på handen bara..Slant med toppsen :(
Har bestället en ny iofs...
Fricke: vad ska du ha för den då?
pg_ice
topps behövs inte!
läs på sprayen så står det hur du ska göra
du sprayar bara på och låter det torka.

aja gjort är gjort :)
Fr
656
Fritte525
Bmw 316 e46 -01
Bmw M3 3,0 -94
pg_ice
körde med t-röd. dunstar fort;)
Mvh
ja vad sägs om 800kr, är från en z3m coupe 00 men de är ju samma på 3.0 och 3.2 har prövat den på min och de funka klockrent.
MVH
Fricke
Fr
656
Fritte525
Bmw 316 e46 -01
Bmw M3 3,0 -94
"Fricke"

Tack men jag har beställt en ny redan. Men jag tackar så mycket ändå. Kan inte med att avbeställa den, blir väl ett jävla liv på dem då. Fast 800:- istället för 3100:- är ju en viss skillnad. Mvh
Ps: Måste bara nämna detta:
Var på jobbet idag och skulle parkera bilen trött som jag va, kör upp lite på trottoarkanten så fronten skrapar i lite. Backar sakta tillbaka då jag hör ett fruktansvärt ljud som kan jämnföras med både ram och vev lager ras. Blev nervöser det klart och pullsen uppe på max, upp med motorhuven och lyssnar. Hörs inte uppifrån motorn. Det som hade hänt va att plasten som stter under bilen hade flyttat på sig och skavde på nåt. Vet dock inte vad det kan vara. Nån med nått tipps. Fixat iallafall och nu funkar den som den ska igen. Såg bara en massa tusen lappar flyga förbi. Mvh
Fr
656
Fritte525
Bmw 316 e46 -01
Bmw M3 3,0 -94
Måste tillägga att bilen blev markant slöare utan en funktionell lmm, men den går renare på låga varv. Eller renare och renare. Hur ska jag uttrycka mig. Hmm. Den tvekar inte allafall under 3000rpm. Har en tendens att göra det vid typ 2500rpm. Kan förklara såhär: Den drar vid 2000rpm och drar lite mindre vid 2500rpm för att sedan gå som den ska efter det. Nån med nån fundering? Tacksam för svar. Mvh
au
362
audidriver
540iAT -97
Fritte: Var glad att du inte har en M5!
Jag gjorde exakt som du och slant med en tops! Ringde BMW och de skulle ha 7000 spänn för den!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.