|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag ville fråga vad tycks om vad jag gjort med min E39. FÖRE och EFTER bilder finns på följande länk: Länk Jag har så svårt att se objektivt på utseendet. Jag vet bara att jag tycker den ser lite modernare ut nu. /Daniel /Danne E39 | |
| blev riktigt snygg.. skulle vilja göra samma med min.. var köpte du lykotrna fram och bak samt njurararna??? vad fick du ge för allt detta?? | |
|
Jag köpte allt på stytun.se och tyckte jag fick grymt bra service. 3990:- Framlyktorna: Länk 695:- Grille: Länk 295:- Sidblinkers: Länk 1590:- Baklysen: Länk Lätt att montera själv. Man får med sladdar till framlyktorna men det går bara att koppla in de på befintliga uttagen. Jag får inga felmeddelanden. Be din mekaniker ställa in framlyktorna efter montage dock, för de gav jättekonstig ljusbild. Krävdes dock bara lite skruvande på lyktorna (försökte själv en del men verkstaden fick till det betydligt bättre än vad jag gjorde). Lycka till. /Danne E39 |
|
| Mmm stytun verkar vara en bra firma, beställde grillar och angeleyes till bra priser, servicen och grejjerna var över min förväntan. | |
| Bilen såg bra ut på dem nya bilderna, men hellre orginal njurarna isåfall. | |
| Gillar allt utom grillen. Sätt tillbaks den gamla! | |
|
Tack för alla svar hitills. Jag ska nog byta tillbaka till originalnjurarna. Det var nog det som gjorde mig osäker för det känns som om de ser för "bling bling" -iga ut. Eller nått. De drar iaf för mycket uppmärksamhet på framsidan, då framlyktorna är rätt så diskreta, vilket jag gillar. Tack för den återkopplingen. Jag borde nämna en sak. En sak som stör mig är att angeleyesen har små ljusprickar där LED lyserna sitter i rören. Det syns inte från längre avstånd men om man står precis framför så syns det. Jag hade föredragit att det bara var ett jämnt slät ljus i ringarna. Sedan så säger de att LED aldrig går sönder och att annan teknik kan gå sönder lättare, vilket i så fall är ett bonus. Sedan så sades det att ringarna skulle ha ett vitare/blåare sken som en del nyare har. De som jag köpte har inte det, de är som original-ringarna. /Danne E39 |
|
|
Jag hade köpt original M5-njurar, dvs de som satt på alla M5 från start samt på alla V8:or efter facelift. Kostar obetydligt mer än de som Stytun säljer. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.